Annons:
Etikettsäljes-köpes
Läst 1550 ggr
MandaisPandis
1/16/16, 12:11 AM

Vart kan man hitta Uggs?

Nån som säljer ett par mörkbruna mellanhöga eller låga fake eller äkta Uggs till ett bra pris? Eller någon som vet en hemsida som man kan beställa på?

Isf PMa mig

Annons:
kae
1/16/16, 1:05 AM
#1

Jag skulle inte rekommendera någon att köpa äkta uggs med tanke på hur djuren i deras produktion behandlas.

MandaisPandis
1/17/16, 11:38 AM
#2

Nej jag tänkte inte göra det heller, i så fall begagnade då skadan redan är gjord. Jag stödjer absolut inte djurplågeri eller liknande det är det sista jag skulle göra. Köper man från butik måste dem producera mera för då  ökar konsumtionen på Uggsen. Men köper man begagnade tar man vara på varan istället för att djuren har dött i onödan och det bara kastas.

Hoseok
1/17/16, 11:41 AM
#3

Tradera? Blocket? Ebay?

The Idizen
1/17/16, 4:39 PM
#4

Jag har ett par fake uggs, dock är dom ljusbrua.. Är dock osäker på om jag vill sälja. :)

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

MandaisPandis
1/17/16, 4:49 PM
#5

#4 vilken storlek?

MandaisPandis
1/17/16, 4:50 PM
#6

#3 Jag är osäker på hur man beställer därifrån, hur vet man vem det är säkert att beställa från osv?

Annons:
Hoseok
1/17/16, 4:53 PM
#7

#6 Alla nämnda sidor har system som gör att om du inte får din vara, så ska du få pengar tillbaka. I alla fall ebay och tradera (som tillhör ebay). 

Kolla efter folk med högt omdöme. Det är väldigt få gånger man stöter på folk som "Lurar" en. De flesta är seriösa. 

Tradera och ebay är auktioner, du lägger bud helt enkelt och lägger du högsta budet så får du varan. Vissa har också "direktköp".

Jag har faktiskt ingen aning om hur populära uggs är utomlands, men om du vill hitta uggs billigt så är det nog ebay du ska vända dig till. Så länge du känner dig säker med att beställa utomlands.

På blocket köper du saker direkt. Du kontaktar säljaren, helt enkelt.

Finns massa uggs på både blocket och tradera! Kolla in det. :)

http://www.tradera.com/search?q=uggs

http://www.blocket.se/goteborg?q=uggs&cg=0&w=3&st=s&ca=15&is=1&l=0&md=th

Upp till toppen
Annons: