Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 798 ggr
Quirinia
2016-01-16 00:21

Jobbigt "beroende"

Jag har blivit helt "beroende" av Star Wars - och har fått världens crush på Anakin Skywalker. Jag har blivit så fäst att det tär på mig och liksom bryter ner mig inifrån. Jag ligger under nätterna och gråter samt har panik för att jag aldrig kommer få uppleva Star Wars och träffa Anakin. Dessutom (spoiler) så tänker jag hela tiden på att Anakin blir Darth Vader och det är egentligen också det som utlöser tårarna. Jag skriker inombords för jag förstår inte varför Anakin är Darth Vader.

 Kan inte lyssna på glada/bra låtar längre utan det måste vara sorgliga för då kan jag gråta till dem. Det låter helt sjukt och det är sjukt!! Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag gråter mig till sömns för att Anakin är så snygg men han går över till the dark side bla bla bla… Inte för att vad som händer är relevant men jag behöver tips vad jag ska göra. Det är så starka känslor…

Förlåt för helkonstig text men vill skriva av mig :/

Annons:
Ebolaa
2016-01-16 00:36
#1

Hej TS!

Det är inte alls ovanligt att man får en crush i kändisar eller så, det är många som blir det, även om det inte är så många som berättar om det. 

Du känner mycket starkt för Anakin och det är inget du ska skämmas över även om jag förstår att det är lite förvirrande. Hur skulle det vara om du försöker hitta på ett slut som du hellre skulle vilja ha, istället för att plåga dig med besvikelsen att han egentligen är Darth Vader? Kan han inte bara vara Anakin för dig? :)

Dina känslor är riktiga, men de kommer bli bättre, det kan jag lova. Det du upplever är lite av en sorg/besvikelse, och det är något som kommer bli lättare med tiden. Man kan aldrig veta hur länge det tar, men det är helt normalt det du känner! 

Ta hand om dig :) Ciao!

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

Upp till toppen
Annons: