Kropp och själ

Supersynd om mig!

2016-01-18 13:12 #0 av: thea_thea

Är så fruktansvärt arg nu! Snubblade när jag skulle gå och hämta mat, slog i foten rejält och kan inte ta mig upp från golvet. Har skickat meddelande till min pappa och han kommer snart för att lägga mig i soffan. Ligger alltså vrålhungrig med trasig fot på vardagsrumsgolvet, utan att kunna göra något. Kravlade till min ipad för att skrva till min pappa men det är ungefär så mycket jag klarar... Det är supersynd om mig :'(

Anmäl
2016-01-18 13:14 #1 av: Vanja

Bröt du foten? 
Annars kanske du tycker lite väl synd om dig själv? Glad

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Anmäl
2016-01-18 13:17 #2 av: thea_thea

Vet inte, troligtvis inte. Eftersom jag inte kan ta mig upp från golvet så tycker jag supersynd om mig själv haha

Anmäl
2016-01-18 13:30 #3 av: Farwuq

Vi får hoppas att pappa kommer snart.

Tummen upp

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2016-01-18 13:31 #4 av: thea_thea

#3 Haha ja jag känner mig bara så patetisk att jag inte kan ta mig upp själv

Anmäl
2016-01-18 13:32 #5 av: Farwuq

Du bor tydligen i samma stad som jag gör.
Funderar

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

Anmäl
2016-01-18 13:33 #6 av: thea_thea

#5 Lund är bäst! :D

Anmäl
2016-01-18 13:36 #7 av: Farwuq

Skrattar

Ja, det stämmer, Lund är bra.
Har du pappa "runt hörnet"?
Det kan bli värdigt trist att bara ligga där på golvet.

Anmäl
2016-01-18 13:46 #8 av: thea_thea

#7 Nu är jag räddad! Nu är det inte lika synd om migTummen uppHan fick åka från jobbet för att hjälpa migSkäms

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.