Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 1463 ggr
[Tuulikki]
1/20/16, 2:23 PM

Nätshoppar du mycket?

Som rubriken lyder, nätshoppar du mycket?

Vilka sidor använder du dig av och vad köper du oftast?🙂

Annons:
kae
1/20/16, 2:44 PM
#1

Inte överdrivet mycket, men kanske någon gång per månad, beror på hur mycket pengar jag har just då. Men jag brukar köpa skönhetsprodukter. Sidorna jag oftast brukar beställa på är cocopanda.se, de har bra priser men rätt seg leverans. Eleven.se har OK priser men sjuk snabb leverans. Även nordicfeel ett par gånger :)

Scorpio97
1/20/16, 2:47 PM
#2

Nej, det händer väldigt sällan. Det är i princip bara några få produkter jag handlar online (exempelvis mandelolja på bodystore). Kläder och liknande vill jag kunna prova och känna på.


//Jessie

Alejalo
1/20/16, 3:26 PM
#3

Nej, bara några gånger under hela året. Innan har varit kläder till mig men nu har det varit saker till hästen från hööks eftersom det inte har funnits i butiken och en konstig stegräknare från teknikmagasinet. Men jag får inte beställa själv ännu då jag inte fyllt 18 år ännu.

Rheen
1/20/16, 4:05 PM
#4

Då och då. Får oftast olika NämenNuSkaJagKöpaNågotJagBehöverFrånNätet-infall någon gång i månaden, jag plockar i varukorgar, jämför priser på olika sajter m.m. I slutändan kanske jag köper 10% av det jag plockar i under ett års tid. Ehrm. Man kan säga att jag är lite av en fönstershoppare, fast på nätet. De få beställningarna som faktiskt går igenom är oftast djursaker från Zooplus, kläder från H&M och en och annan samlarpryl från bl.a. Ebay.

~ Rheen.

kae
1/20/16, 4:20 PM
#5

Kom på nu att jag oftast använder prisjakt.se för att se vart det jag vill köpa är billigast - brukar bli cocopanda. Men jag köper nog oftast t.ex hudvård på kicks eller åhléns då jag inte vill råka ut för kopior.

Biancaa
1/20/16, 4:25 PM
#6

Nästan hela tiden, oftare än vad jag köper i butik. Brukar mest handla från H&M :)

Annons:
Flöffo
1/20/16, 5:27 PM
#7

Nej inte direkt. Brukar ibland köpa onödigt krafs på Ebay, ibland köper jag även djursaker på någon djurshop online och böcker på Bokus eller Adlibris, men det är väldigt sällan.

//Flöffo

17453daystoheaven
1/20/16, 5:46 PM
#8

50/50 på olika sidor

 
/ ^\ Q /^ \

Carrosh
1/20/16, 6:42 PM
#9

Inte så ofta, händer lite nu och då. Jämför oftast priser online när det är något specifikt jag ska köpa som kostar lite mer. Senast jag handlade online var på black friday, då jag köpte min Polar Loop. Blir mest teknikprylar jag köper online.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

panini
1/21/16, 10:40 AM
#10

Varje månad så brukar jag beställa böcker och filmer och använder mig då utav Adlibris och CDON, Köper också mycket djursaker/hundsaker och brukar bli på Zooplus eller hööks då jag tycker att jag "behöver sakerna", sist så blev det en hundförarjacka från hööks 😍

Alicia_svartur
1/21/16, 8:06 PM
#11

Nej, i allafall inte när der gäller kläder. Vill helst prova dem då;)

Jojaton
1/21/16, 11:05 PM
#12

En hel del kläder men främst skönhetsprodukter. Tycker det är så skönt att verkligen ha tid på sig att bestämma vad man ska ha - men tycker det är jobbigt att vänta på att grejerna ska komma haha. Man kan väl inte få allt här i livet… 😉

Johanna - Instagram

Moalinn
1/21/16, 11:33 PM
#13

Handlar väldigt sällan överlag annat än mat men bandmerch köper jag endast online (eller på spelningar men sällan det finns någon man vill ha). Använder i princip bara bandtröjor så blir kanske 2-3 om året beroende på vad jag känner. Handlar bara från samma sida så vet hur kvalitén och storlekarna är. Funderar dock på att spara ihop till en najs vinterjacka för nästa vinter 😍 Kattmat köper jag online, vilket blir ungefär en gång i månaden. Visst händer det att jag hittar något kul som jag trycker hem men det är väldigt, väldigt sällan!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Lorinta
1/22/16, 2:33 PM
#14

Jag beställer ofta från internet! :) väntar 2 paket just nu. Brukar oftast inte vara kläder dock, men är det kläder är det från zalando.

Fridaaaa
1/22/16, 5:51 PM
#15

Japp, mer än i butik.
Bättre översikt, större chans att ens produkt finns, större utbud mm
Bor ute på landet med inte så nära till vettiga butiker så är smidigt! Speciellt till djuren :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Nirvana-music]
1/22/16, 10:06 PM
#16

Väldigt sällan, men ska beställa hem lite grejer till våra hundar denna månad från en hemsida :-)

Elsaharr
1/23/16, 10:15 AM
#17

Inte så ofta, men ibland

Zingo ;D

[rumelle]
1/24/16, 12:01 PM
#18

Jag tycker inte om att vistas bland folk och dessutom bor jag i en håla i skogen så jag shoppar nog mer på nätet än i butiker, iaf när det gäller kläder och diverse prylar. Mat och livsmedel köper jag i fysiska butiker.

Djungelvrål.
1/26/16, 11:08 AM
#19

Nja, inte så mycket. Har än så länge bara beställt från wish, nelly, eleven och craycray.
Har fått allt jag beställt och varit nöjd alla gångerna, samt varit imponerad av leveranstiderna, då alla saker kommit tidigare än förväntat :p

Feliiciia
1/26/16, 2:24 PM
#20

Det händer då och då

Annons:
Halcyon
1/26/16, 5:32 PM
#21

Nja, det händer. Men är så fruktansvärt snål så sparar mest. Men drog nyss iväg en beställning på sportamore när de har så mycket rea, så nu lär jag väl inte spendera så mycket pengar förrän nästa år. haha.

we're always chasing that paradise

Kadoor
2/1/16, 10:45 PM
#22

Då och då, brukar kolla väldigt mycket på de sidor där det finns snygga kläder i min smak. Dock har det blivit att jag inte har orkat beställa pga att jag inte har kunnat göra det själv, men nu när jag har fyllt 18 blir det nog oftare haha. Brukar kolla på/köpa kläder osv från junkyard, bluebanana, hottopic, swedenrocks shop osv. Eftersom att jag inte har beställt särskilt många grejer tidigare kan jag inte säga så mycket om kvalité, storlekar och så. Men det jag har beställt har jag vart nöjd med(ej kläder). Har beställt en tröja nu dock som jag hoppas kommer sitta bra osv.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Upp till toppen
Annons: