Annons:
Etikettövrigt
Läst 834 ggr
Naathaliiiie
1/20/16, 5:01 PM

spraytan

Jag tar studenten nu i juni och har såklart redan börjat tänka mycket på den dagen. Tar studenten redan den 3 juni och känner att jag gärna vill vara brun då, eftersom det är väldigt fint att vara det till vit klänning, känner inte för att ha samma färg som klänningen, haha. 

Jag funderar därför på att göra spraytan dagen innan studenten och undrar om någon gjort det här? Hur blir resultatet? Är det värt det? Blir man fint brun, eller finns det chans att det ser väldigt fejk och orange ut?


Annons:
Hoseok
1/20/16, 5:19 PM
#1

Det beror ju helt och hållet på vart du gör det. :)

[Devya]
1/20/16, 5:48 PM
#2

Det beror helt på faktiskt. Det kan bli bra eller så kan det bli helt katastrofalt och sen även färga av sig på din vita fina klänning. :/

Naathaliiiie
1/20/16, 5:57 PM
#3

#1 jo, det är klart, men tänkte det var kul o höra hur det gått för andra iaf :)

#2 jo, precis, tänkt på det med. men ska vad jag läst inte vara någon större fara att man färgar av sig efter att man duschat första gången :)


Biancaa
1/20/16, 6:05 PM
#4

Finns ju även faketans som man smörjer på kroppen själv. Du kan söka på brun utan sol på youtube så hittar du en massa, blir kanske billigare (lol vet inte vad spraytan kostar) och du kan ju testa det innan din student då :)

[Tuulikki]
1/20/16, 6:52 PM
#5

Gör det inte dagen innan. Kanske 2 dagar innan. Blir det katastrofalt har du då lite tid på dig att skrubba bort det eller på något sätt rätta till det.

[Devya]
1/20/16, 6:53 PM
#6

#4 De är förfärliga. *ryser* Dem rekommenderar jag absolut inte. De färgar av sig alltför mycket tyvärr… Speciellt på vita kläder. =/

Annons:
lollynonna
1/20/16, 7:27 PM
#7

Du kan inte prova att göra det en gång innan? Så du vet att det funkar?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: