Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1515 ggr
flaskpannkaka
2016-01-23 14:00

jag är så FUL :-(

jag ber så mycket om ursäkt av att jag brukar spela troll här:-( nu vill jag bara skriva av mig: jag är så FUL!!!!!:-( det är fel på hela mitt ansikte och jag är jätte ful och det brukar vissa av mina kompisar också säga:-( -alltså dåm dumaste kompisarna:-( alla är fina men jag är FUL FUL FFFUUUULLLL:-( jag blir så ledsen:-( vad ska jag göra???:-(

Annons:
Fridaaaa
2016-01-23 14:03
#1

En kompis säger inte så, då är man inte vänner. Punkt.

Du är inte ful, ingen är ful! ALla är vi fina på olika sätt och alla är vi unika :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hoseok
2016-01-23 14:04
#2

Umgås inte med folk som kallar dig för ful. Det är inga riktiga kompisar.  Varför tror du på vad de säger om dig? De är med största sannolikhet bara oerhört omogna.

Kille77a
2016-01-23 14:10
#3

Håller bara med dom andra……har åxå hört att jag är ful..

Vanja
2016-01-23 14:10
#4

Sluta umgås med dessa personer, de är inte riktiga vänner. 

Och du är med största sannolikhet inte ful, det är väldigt få människor som är det och de som är det är de oftast för att de har en fruktansvärd insida, exempelvis pedofiler som är våldtäktsmän eller kvinnomisshandlare. 
Och jag antar att du inte är något av dessa, så du är inte ful.
Du borde försöka skaffa nya vänner som tycker om dig för den du är och inte bryr sig om hur du ser ut. För det spelar ingen roll hur "fin" man är om man har vänner som bara bryr sig om hur man ser ut, då har man bara ytliga vänner och vem vill ha det ? 

Nej försök att hitta nya vänner. Jag tror att det är det bästa sättet för dig att hitta självkänsla och självförtroende.

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

[Crystal93]
2016-01-23 14:11
#5

Jag tror i alla fall inte att du är ful.. Jag blev också kallad ful av mina "vänner" eftersom dem hade sämre självkänsla än mig. Personligen känner jag att du ska lämna dina falska vänner bakom dig och fokusera mera på dig och din hälsa.

Mysan_
2016-01-23 14:13
#6

Nej vännen, ingen är ful. Alla är olika, det är bara dumma människor som kallar andra fula. Såna som inte har något bättre för sig, eller som kanske själva inte mår så bra. Kallar dom dig ful är dom inga vänner. Du är inte ful, inte någon annan heller. 

Det är jättejobbigt att tycka att man själv är ful, det vet jag mycket väl efter att själv har tyckt det. Extra jobbigt är det att bli kallad ful, för det får en att tycka lika. Ta inte åt dig av det dom säger. Det är så lågt och ruttet att kalla någon annan ful. Det är bland det värsta man kan säga. Man går inte på någons utseende, det gör man bara inte.

Jag har själv tyckt att jag ser hemsk ut, och jobbigast var det om man fick höra någon skoja om det. Jag har stått och gråtit över mitt utseende i spegeln. Men det gör jag inte längre. Jag är inte intresserad av att veta vad folk tycker om till exempel min näsa, "åh, den ser ut som en nos", därför tar jag inte åt mig längre heller. Nu finns det vissa dagar då jag tycker att jag är finast på jorden, haha. Jag har lärt mig att inse att jag är vacker. Man lär sig med tiden. Lyssna inte på vad andra tycker om ditt utseende.

Du är INTE ful. Ful eller fin avgörs på insidan.

Annons:
[rumelle]
2016-01-23 16:00
#7

Jag är också ful. Man vänjer sig.

Djungelvrål.
2016-01-26 11:15
#8

Jag anser att det inte finns en endaste ful människa på denna jord. Men att alla har olika smak och tycke.
Personer jag tycker är jätteattraktiva, behöver inte andra tycka är det.
Det finns med 100% säkerhet, någon där ute som finner dig attraktiv. Du har inte stött på personen/personerna än.

Jag blev också kallad ful tidigare, blir det än idag. 
Men det är inget man ska ta åt sig av. Tycker du själv inte att du har utseendet har du säkerligen något annat som är vackert hos dig.

Upp till toppen
Annons: