Annons:
Etikettsport-och-aktiviteter
Läst 1455 ggr
Galopptjejen_98
1/25/16, 8:14 PM

Roadtrip - vad kan man hitta på

(Visste inte vad jag skulle välja för grupp/kategori)

Hej!

Kommer förhoppningsvis ha tagit körkortet till i början av sommaren och planen är om jag lyckas ta körkortet så ska jag och min bästa vän ta en roadtrip. Har ni några förslag på saker man göra, eller platser man kan besöka? Det kan vara aktiviteter/förslag som kan kosta pengar men också inte kosta något. Spelar som sagt ingen roll. Gärna platser med hästar eller stränder/vatten men är öppen för alla förslag! 😃

Tack på förhand!

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Annons:
[Zachapacka]
1/25/16, 8:16 PM
#1

I hela norden eller bara något speciellt län i sverige?

Galopptjejen_98
1/26/16, 10:21 AM
#2

Vi kommer åka i Sverige och inget speciellt län

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

kae
1/27/16, 8:22 PM
#3

I Norrland finns det ju midnattssol vilket säkert kan vara häftigt att uppleva, Öland och Gotland är vackert (om än dyrt om man ska övernatta, men man kan ju sova i bilen eller besöka över dagen), det finns ju mängder av festivaler över hela landet också. Sen beror det ju på era intressen också, gillar ni att festa och dricka eller är ni mer typ natur-människor? Om ni är natur-människor skulle ni ju kunna kolla upp olika naturreservat eller fina stränder osv. Turistattraktioner är väl också kul, typ museum, statyer, Smygehuk osv :)

Galopptjejen_98
1/28/16, 7:12 AM
#4

#3 Tack för tipset! Vi är bara 17 år men vi fyller snart 18 år så det kanske blir att festa/dricka men skulle säga att vi mer som typ naturmänniskor. :)

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

[Älskamig]
1/29/16, 7:26 AM
#5

- Åk till Liseberg, Gröna Lund? Vill ni bo billigt kan ni ju tälta på något fint ställe!

- Åk ner till Helsingborg, parkera bilen och ta båten över till Danmark. Då är ni utomlands över en dag. 🙂 Går att ta bilen över också, om ni vill det. 

- Besök olika festivaler… 

- Åk till Tylösand. Finaste stranden i Sverige, enligt mig!

- Åk till Gränna och gör polkagrisar 

- Åk till Ullared

Lotoz
1/29/16, 11:05 AM
#6

tar också körkort strax, jag o polarna funderar på att dra på lite bilträffar genom sverige, samt ta husvagnen och bara dra in på nån camping o dricka o umgås. Ullared blir det också haha

Peace

Annons:
[thildaaaa]
1/30/16, 7:07 PM
#7

Om ni gillar hästar så finns de ju ett supercoolt ställe en bit från Piteå som heter "Udda äventyr" Googla, ja tkr de vore supercoolt att åka till, jag hoppas att jag gör det någon gång i framtiden ^^

Upp till toppen
Annons: