Det finns inte så mycket att säga om mig egentligen, lite svårt att berätta när man inte vet vad folk vill veta
Men det är värt ett försök!
Jag älskar djur och jag rider mycket, tävlar både hoppning och dressyr med min lilla Hannibal, ett gotlandsruss på 15 år. Jag har även en katt, Mysan, och det är därför mitt användarnamn är Mysan. Hon är en långhårig huskatt som fyller 4 år i augusti. Jag har även en kampfisk, Bettan heter han, det är väl passande på en hane?
Jag har även haft två till kampfiskar, Nicky och så min första kampfisk som hette Star. Jag har även haft grodor, syrsor, en annan katt, guppys mm. som tyvärr inte finns kvar längre. 
Nåväl, nu var det väl inte mina djur som skulle ligga i fokus då, men det brukar bli så, dom är intressantare! Jag själv gillar då djur och ridning i första hand, men jag tycker mycket om att rita och att fotografera också. Jag är en ganska hyperaktiv person, men jag är väldigt, väldigt blyg och umgås inte särskilt ofta med andra, även om jag tycker det kan vara kul ibland, men det får väl vara så om man är osocial... Jag är också intresserad av kristallstenar och har hittills en samling på 26 stenar, men fler ska det förstås bli. Jag är väl en glad person, ganska snäll. Jag har brunt hår och bruna ögon. Nu har jag i alla fall fått ner lite, det får räcka nu känner jag