Annons:
Etikettövrigt
Läst 1315 ggr
Demonic999
1/26/16, 10:27 AM

Om er själva?

Hej jag känner ju inte riktigt alla här inne på Tonåringar iFokus eftersom jag har precis kommit in hit.

Kan inte ni berätta lite om er själva 😉

Jag bor iallafall i Jönköping och jag är däremot snart 15 och satanist. 

Jag går i simning och älskar det, Kaniner och hundar är mina favoritdjur, Eminem är favoriten och jag älskar att lära känna nya människor, ni då?

I know the real truth.

Annons:
Djungelvrål.
1/26/16, 11:05 AM
#1

Hm.. 
Jag bor i skåne, är 19 år i drygt 2 månader till. 
Sista året på gymnasiet och spenderar fritiden med familj, pojkvän eller med näsan i en bok eller i något skolarbete. Har en hund och längtar efter dagen då jag flyttar hemifrån och kan skaffa en egen hund eller annat husdjur. 
Jag är ganska trevlig om jag får säga det själv. ^^

Demonic999
1/26/16, 12:14 PM
#2

#1 Vilken ras?

I know the real truth.

kae
1/26/16, 12:58 PM
#3

Intressant, vilken typ av satanist är du?

Feliiciia
1/26/16, 2:17 PM
#4

13 årig tjej (fyller 14) som bor i Örebro. Mina intressen är att brottas och att vara med kompisar.

[Lollo 97]
1/26/16, 4:15 PM
#5

Hej!

Jag är 13 år, snart 14. Är tjej 🙂 Bor i en liten håla i Värmland, med familjen och två kaniner. Cody och Pärlan heter kaninerna och vi tränar i kaninhoppning. Andra intressen är bland annat sång, musik och dans. Favorit sångare då, haha, så svårt att välja, men Elvis Presley, Blake Shelton och Cody Ray Slaughter.  Favorit genre är Country och rock (rock n' roll). Gillar även att kolla på serier, t.ex the walking dead och the flash som är mina favoriter.

Är rätt blyg utav mig, men hamnar jag med rätt personer så är jag rätt framåt 😃 Finns nog inte så mycket mer att säga.

Demonic999
1/26/16, 6:54 PM
#6

#3 Teistisk.

#5 Kaniner jasså vilka raser? 😉

I know the real truth.

Annons:
[Lollo 97]
1/26/16, 7:08 PM
#7

#6 Dom är blandraser, men Pärlan är mestadels fransk vädur men angora och dvärgvädur finns i henne.

Cody är enligt uppfödaren dvärgvädur, rex men jag är väldigt osäker då han inte har någon rex päls alls.

Turast
1/26/16, 9:23 PM
#8

19 år, bor på en skitö (aka Gotland) men flyttar snart hem till Uppsala. Går sista terminen på gymnasiet med två personer som gjort senaste året till ett helvete så längtar rätt rejält till att sluta skolan.. hehe

Har 2 hundar och hundträning är min största hobby. Men gillar även att teckna, spela instrument och sjunga (https://soundcloud.com/universeyum coveeeers 😃)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

ljungensjenka
1/27/16, 7:20 AM
#9

Snart 17, bor i en håla i Skåne. Går första året på gymnasiet (natur). Har två kaniner och en medryttarhäst :) Gillar att hålla på med djuren, rida, träna (gymma & springa), fotografera & baka. Men hinner typ aldrig baka eller fota pga plugg… Favoritartisterna för tillfället är Shawn Mendes, Lukas Graham & Luke Christopher :)

JuliaMG
1/27/16, 8:24 AM
#10

Hej och välkommen! c:

Heter Julia, är 15 och bor i S-vall men kommer troligen dra upp till Härnösand eller ner till Gävle när jag börjar gymnasiet. Är också rätt så kass på att beskriva mig själv, men ska försöka haha. Jag gillar att fota, dagdrömma, vara med djur, skriva berättelser och försöker lära mig spela gitarr och piano (kan tillägga att det inte går så bra haha). Jag älskar också musik, och lyssnar på det mesta i olika perioder. Just nu spelar jag låtar av Philip Philips, Fall out boy, Eminem och (#9 *high five*) Shawn Mendes på repeat. Jag har nyligen hittat ett brinnande intresse för att skriva egna låtar, så det jobbar jag rätt så mycket med. Folk i skolan som lägger märket till mig skulle nog beskriva mig som ganska schysst och snäll, men är också ganska tillbakadragen, blyg och tyst, så har svårt för att få vänner. Jag gör inte så mycket ljud ifrån mig, framförallt inte i grupper, och trivs bäst med lättsamma personer som har lätt för att skratta, prata och uppskatta. Kan umgås med alla typer av människor egentligen, bara dem kan acceptera mig för den jag är också, haha! Däremot är jag ganska livlig och självsäker med personer som jag känner / med personer som jag fattar tycke för, har bara lite svårt för första steget liksom ;)

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

ljungensjenka
1/27/16, 4:09 PM
#11

Hahaha gillar hur jag råkade skriva snart 17 xD Ska stå snart 16 ;) i #9

Mysan_
1/27/16, 6:23 PM
#12

Det finns inte så mycket att säga om mig egentligen, lite svårt att berätta när man inte vet vad folk vill veta 😃 Men det är värt ett försök!

Jag älskar djur och jag rider mycket, tävlar både hoppning och dressyr med min lilla Hannibal, ett gotlandsruss på 15 år. Jag har även en katt, Mysan, och det är därför mitt användarnamn är Mysan. Hon är en långhårig huskatt som fyller 4 år i augusti. Jag har även en kampfisk, Bettan heter han, det är väl passande på en hane? 😃 Jag har även haft två till kampfiskar, Nicky och så min första kampfisk som hette Star. Jag har även haft grodor, syrsor, en annan katt, guppys mm. som tyvärr inte finns kvar längre. 🌺

Nåväl, nu var det väl inte mina djur som skulle ligga i fokus då, men det brukar bli så, dom är intressantare! Jag själv gillar då djur och ridning i första hand, men jag tycker mycket om att rita och att fotografera också. Jag är en ganska hyperaktiv person, men jag är väldigt, väldigt blyg och umgås inte särskilt ofta med andra, även om jag tycker det kan vara kul ibland, men det får väl vara så om man är osocial… Jag är också intresserad av kristallstenar och har hittills en samling på 26 stenar, men fler ska det förstås bli. Jag är väl en glad person, ganska snäll. Jag har brunt hår och bruna ögon. Nu har jag i alla fall fått ner lite, det får räcka nu känner jag 😃

Gaara
1/27/16, 10:08 PM
#13

Jag kikar bara in här ibland och är inte tonåring. Men kan berätta lite om mig själv ändå. :) Är en tjej som fyller 30 i maj. Känner mig inte ens nära på så gammal och har alltid sett yngre ut än jag är så. ;) Bor i en förort till Sthlm tillsammans med mitt livs kärlek som är 6 år yngre än mig. Vi har en katt, en hund och ett gäng afrikanska jättelandsnäckor som husdjur. Jag är just nu arbetslös, eller arbetssökande som det låter finare att säga. ;) Hoppas få jobb så snart som möjligt då vi vill kunna spara pengar till att köpa hus för. :) Jag är 157 cm kort, naturligt rödhårig, har lite piercingar. :) Gillar att baka, skikta shots och gillar allmänt färgglada saker. Klär mig färgglatt också. Bara att fråga om du undrar något mer. :)

Annons:
Gaara
1/27/16, 10:09 PM
#14

Just det, angående musik så lyssnar jag på väldigt blandat, men mestadels power metal skulle jag nog vilja påstå. Favoritbandet är Sonata Arctica. :)

[134643]
1/28/16, 7:19 AM
#15

Hej, välkommen hit! Jag är 17, fyller 18 i år (woop!). Jag bor hemma, går sam media på gymnasiet och när jag inte är hemma eller i skolan är jag för det mesta i stallet och sköter om min prins. Älskar att fotografera, naturen, och min pojkvän haha ;) Tyvärr bor han i england men vi gör det bästa av det helt enkelt. När det kommer till musik lyssnar jag oftast på popmusik, typ slå upp topp 100 listan på Spotify och där finns min favoritmusik haha. Det var väl typ jag då :3

Flöffo
1/28/16, 4:52 PM
#16

Jag föddes i Ryssland år 2000, är 15 år gammal och av stjärntecknet jungfru. Jag flyttade till Sverige när jag var cirka 8 år och har sedan dess bott i en stad inom Västra Götaland. Jag bor just nu tillsammans med mina föräldrar, min lillebror och hund. Tidigare har jag även haft hamstrar, undulater och snäckor. Jag älskar djur, skulle jättegärna vilja ha fler sällskaps djur, men det är inte möjligt just nu. Jag tillbringar mycket tid med min hund William. Han är av rasen papillon, fyller 4 år detta året och är inspirationen till mitt användarnamn (ett av hans smeknamn är Flöffo). Förutom att vara med min hund brukar jag även vara med vänner, läsa, sitta vid datorn och teckna. Jag älskar även musik och att fotografera :)

//Flöffo

[Charlotte Kittenheart]
1/29/16, 11:30 PM
#17

Ska försöka men är inte bra på att skriva om mig själv, blir alltid så enformigt

Jag är en tjej på 13 år som bor i norra Norrland. Jag är starkt beroende av datorspel där jag är mest aktiv i The sims 2, World of Tanks och Star Stable Online där även mitt användarnamn kommer ifrån. När jag inte spelar datorspel tittar jag helst på disneyfilmer där favoriterna är Mulan, Aladdin, Pocahontas och Hercules. När det kommer till musik är jag ett stort fan av Carrie Underwood. Hon har ingen låt på topplistan, ingen i min klass vet vem hon är, men jag älskar hur hennes låtar sticker ut från de vanliga.

Jordäpplet
1/30/16, 12:24 AM
#18

Jag är en 18 årig creepy Motherfucker om jag får säga det själv haha . Älskar alla möjliga sorters djur men hästar ligger allra närmst om hjärtat, helt skogstokig är jag, har 7 hästar ;) Jag är också väldigt intresserad av datorer och spel, jag spelar aktivt på star stable online under namnet Alice Hawkpaw och lite mindre aktiv under Alice Hawkriver, jag spelar också andra spel såsom Alicia online och leuge of legends.

[Nirvana-music]
2/1/16, 7:19 AM
#19

Jag är en tjej på 19 år, bor i norra Sverige. Jag är en lugn och lite småblyg tjej som älskar allt som har att göra med djur och natur. Jag har 7 st hundar som jag delar med resten av familjen, samt en egen hund. Jag läser till djursjukskötare och på min fritid gillar jag att åka skidor, träna drag med våra hundar, gå på hundutställningar, se på film, vara i stallet,gymma. Jag älskar choklad och glass :-) Mina favoritserier är: Teen wolf, walking dead, bates motell, Simpsons. Jag har en förkärlek till skräckfilmer. Jag har stjärntecknet tvilling. Förutom det jag har skrivit så gillar jag musik, spelar piano och sjunger, hoppas på att lära mig spela gitarr någon gång framöver men måste ha tid först :-) Ja det var lite info om mig då :-)

Tuttifrutt
2/1/16, 7:54 PM
#20

Jag är snart 17, festprisse och revolutionär. Gillar The 1975 och att hångla.

Annons:
Upp till toppen
Annons: