Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1844 ggr
Tuttifrutt
1/27/16, 7:41 PM

första kyssen?

Första hånglet. För er som har haft det än, det vill säga. Hur gamla var ni? Vem var det med, kompis, partner, nån ni var kär i? Kändes det bra eller dåligt? Berätta!

Annons:
[134643]
1/27/16, 8:33 PM
#1

Min första kyss var med en kille i nian då jag gick i åttan. Det gick väldigt snabbt haha, vi hade samma lektion en gång i veckan och så en dag började han väl stöta på mig. Jag följde med honom hem efter skolan och det tog inte lång tid innan vi låg och hånglade i hans soffa. Jag var absolut inte kär i killen och heller inte attraherad av honom, vilket gjorde att det för det mesta kändes som att jag attackerades av en blöt fisk. Men det var spännande och det var nytt, och då tänkte jag också att det kanske var så det skulle vara. Vi var ihop några veckor efter det oclså, men kyssarna blev aldrig bättre. Nu vet jag bättre haha, att kyssas med min nuvarande pojkvän är underbart, helt enkelt då känslorna finns där :3

Gaara
1/27/16, 10:01 PM
#2

Min första kyss var med en kille jag var på g med när jag var 19 år. Han var ett år yngre. Jag var superkär i honom och han var en vän till ett par kompisar. Vi hade träffats några gånger både utomhus och hemma hos honom och en dag kom han hem till min familj. Vi hånglade på min säng och han smakade cigg… Så det var inte jättemysigt. :P Och efter den dagen så hade han inga känslor för mig längre. Själv så blev jag helt förkrossad, men man kom ju över det till slut. :)

nypisnina
1/28/16, 5:03 PM
#3

Å jag hade nyss fyllt 14 har jag för mig, jag och några kompisar var ute och drack alkohol för första gången och min bror var med, han hade en fin kompis som jag fick hånglat till det med.
Det var inte så bra, han var glupsk, men för mig var det väldigt spännande ändå eftersom han var några år äldre och jag tyckte att han var väldigt snygg.
Vi dejtade lite efteråt men vi blev aldrig ihop. Mysiga minnen! :-D

Yehet121
1/29/16, 12:10 AM
#4

Min första kyss och första hånglet var när jag gick i 5:an med en kille som gick i 6:an. Inget av det var väl bra direkt, han nästan läckte dregel och missade mina läppar ibland.. 🤔 Vi var ihop i ungefär ett halvår, dock var det lite hemligt, och till slut fick jag reda på varför. Han var tydligen ihop med en tjej från hans klass samtidigt som han var ihop med mig. Så jag berättade det för henne, och vi båda gjorde slut med honom. 

Det var inget seriöst förhållande, om man ens kan kalla det ett förhållande då. Det enda vi gjorde var att vi möttes i skogen under raster eller efter skolan och hånglade och gick runt och pratade. Jag tror inte ens att jag var kär i honom, jag gillade nog bara att pussas och så, för jag tyckte inte att han var attraktiv eller så heller.

Carrosh
1/29/16, 10:53 AM
#5

Oj, jag minns inte ens min första kyss.. 😮

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Älskamig]
1/29/16, 1:55 PM
#6

I 6an pussade/kysste/hånglade jag för första gången. 😊 För mig betydde det massor då, men nu när jag har en annan kille sedan 4 år tillbaka så räknar jag nästan honom som den jag hånglade/pussade/kysste för första gången.

Annons:
MrFabulös
1/30/16, 9:47 AM
#7

Min första kyss var när jag gick i ettan eller tvåan jag hade ett "förhållande" med en av mina två bästa killkompisar. Vårt förhållande gick ut på att vi ibland smet in bakom idrottshallen och hånglade. Det höllpå i typ ett år tror jag och sen så slutade vi att vara vänner. Jag flyttade därifrån tre år senare men nu två år senare efter att jag hadde flyttat så har han börjat i min skola igen. Vi har samma lektion tre ggr i veckan. Han var väll helt okej på att kyssas vi tränade typ.

dermot
2/1/16, 3:07 AM
#8

Jag var 17 och vi gick på samma gymnasieskola, jag minns inte exakt första gången vi kysstes hahaha. Det var antagligen inget märkvärdigt och han stank rök typ alla gånger vi träffades, usch!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




taylor__lambert
2/1/16, 4:16 PM
#9

Första kyss var nog i åk 3. Första hånglet var nog när jag var 17 år

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Kadoor
2/1/16, 10:33 PM
#10

Min första kyss och mitt första hångel var med mitt ex, när jag gick i ettan(på gymnasiet, jag var 17 och är 18 nu). Jag var kär i henne då, så det kändes väl bra I guess.  Dock var första kyssen hemsk med tanke på att det var min första i mitt liv samt eftersom det var vår första tillsammans. Önskar att jag inte minns det hahah..

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Elsaharr
2/2/16, 5:54 PM
#11

Första hångel i typ 3:an eller nå

Zingo ;D

Djungelvrål.
2/3/16, 10:02 PM
#12

Första kyss, i slutet av åttan. Men min första pojkvän. Minns det så väl, och första hångel var med min nuvarande pojkvän, förra året igen. Var 18 då :p

Upp till toppen
Annons: