Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 888 ggr
[Lollo 97]
2016-02-05 18:38

Klarar inte av att vara med på badet

Hej!

Idag hade vi bad med klassen igen. Jag har mer eller mindre alltid tyckt det varit jobbigt med bad, speciellt i duscharna.

I höstas när vi skulle ha bad så tänkte jag att jag provar att vara med, så det gjorde jag. Men det gick inte, jag fick gå upp nästan direkt.

Men nu på våren så hade vi första badet i onsdags och det gick väl helt okej. Vi behövde inte simma så mycket och det var inte så trångt. Sen så hade vi mest fritt bad och jag satt bara och kollade på. Hade även ont i ryggen efter att ha simmat då min rygg är rätt dålig.

Men idag när vi skulle byta om gick det också helt okej, hade dock mer ångest idag men den gick över rätt snabbt. Så vi började med att dyka i, simma, under vattnet sedan på rygg och sen skulle vi trampa vatten på ca 3,5 meters djup eller om det är 4,5. Vi skulle även kasta en boll till varandra när vi trampade vatten. Gjorde kanske 3-4 varv  vilket blir cirka 100 meter + att trampa vatten. Så andra eller tredje gången vi skulle trampa vatten blev det mycket folk på ett ställe och jag klarade inte av ljudet och människorna längre, i panik tog jag mig därifrån, simmade på igen men jag orkade inte nästan inte röra armarna längre så jag gick åt sidan ett tag. Jag fick sedan panik för att det kändes som om hjärtat skulle hoppa ur bröstet på mig men jag var inte särskilt andfådd. Jag orkade inte simma längre så jag gick upp. Orkade inte heller med alla som simmade förbi och frågade: har du ont? Vad hände? Går det bra? osv.

Var inte i vattnet på resten av tiden, blev till slut bara frustrerad och började riva mig själv.

Så har vi en eller två badlektioner kvar och jag kommer inte klara av att vara med på dom 😕

Annons:
Bill&Bull
2016-02-05 19:10
#1

Måste du vara med när du känner så? Har du nämt de för din lärare?

||My Love For Animals Is Immortal||

[Lollo 97]
2016-02-05 19:24
#2

#1 Hon vet att jag är sjuk och mår dåligt så hon förstår att jag behöver gå undan ibland. Men har aldrig nämnt något av det jag skrev ovan om just badet.

Bill&Bull
2016-02-05 19:42
#3

#2 är det något du kan tänka dig berätta? då kanske hon kan förstå varför du känner att du inte klarar att vara med nästa gång. Jättestarkt av dig att ge det ett försök som du gjorde! :) det ska du vara stolt över. Jag själv var aldrig med på baden i skolan utan fick då istället ta en promenad.

||My Love For Animals Is Immortal||

powerade
2016-02-07 19:33
#4

Försök berätta som det är. Ka ske får dj vara på sidan av alla andra och iallafall försöka? Går det inte går det inte men då har du iallafall gett det ett försök

powerade
2016-02-07 19:33
#5

Försök berätta som det är. Ka ske får dj vara på sidan av alla andra och iallafall försöka? Går det inte går det inte men då har du iallafall gett det ett försök

Upp till toppen
Annons: