Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 856 ggr
[Plumskaniner]
2016-02-06 18:50

Har han tröttnat på mig?

Jag förstår mig verkligen inte på min pojkvän. Vi har fyra månader imorgon, vilket jag tycker är en stor grej men det gör inte han, uppenbarligen. Vi bor 20 mil ifrån varandra så träffas på helgerna, men denna helgen skulle jag åkt till honom idag istället för igår. Han skrev dock igårkväll att hans gamla kompisar bjudit in han på grabbkväll & jag frågade då om han ville dit. Visste att han ville det och han sa även lite fint att han ville det så lät honom. Tänker lite som så att han kunde frågat om jag ville med. För några helger sen var jag med när hans kompisar var där och det var liksom inget konstigt. När han hellre är med sina vänner än mig så blir jag även fundersam över om han tröttnat på mig. Känns lite sådär just med tanke på att vi ses så sällan.  Ska fråga honom det senare ikväll eller imorgon, beror på om han fylleringer mig eller inte. Det värsta är att han vet att jag mår otroligt dåligt över vissa saker. Som när han knappt hörde av sig på en hel dag, visst hör man av sig så mycket man bara kan om man verkligen tycker om någon? Bara för det fick jag en snap av honom nu med massa hjärtan, antagligen för att jag inte svarade på hans senaste ;) MEN är fortfarande otroligt ledsen över att han valde dom före mig. Speciellt när jag lika gärna kunde följt med. Samtidigt vet jag till viss del varför han gärna träffar dom och det är för att dom har slutat skolan och kan inte ses så ofta och han är rätt rädd att dom ska sluta ses helt och hållet osv. Hur hade ni reagerat? Just nu känner jag bara att jag tycker om honom mer än vad han tycker om mig.

Han är sjukskriven så han träffar sina vänner varje dag, men mig bara på helgerna

Annons:
Maria
2016-02-06 18:56
#1

Det låter inget kul att vara med på en "grabbkväll"😉

Jag tror att det är väldigt viktigt i ett förhållande att ge varandra frihet.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Plumskaniner]
2016-02-06 18:57
#2

#1 - Hade hellre varit med på en grabbkväll och sedan träffat honom hela dagen idag och imorgon ;)

Saken är den att han är sjukskriven nu så han har träffat vänner varje dag denna veckan, annars hade jag självklart inte brytt mig lika mycket

kae
2016-02-06 19:02
#3

"När han hellre är med sina vänner", du måste ju låta honom vara med andra än dig, du kan ju inte kräva att han ska sluta umgås med sina vänner på helgerna bara för att ni ska ses då. Men jag rekommenderar att du frågar honom, det lär antagligen leda till något bättre än att skriva det här.

[Plumskaniner]
2016-02-06 19:03
#4

#3 - Nej det är jag fullt medveten om, men man får väll prioritera lite. haha ja jo sant

Aleya
2016-02-07 13:51
#5

Varför mår du skit om han inte hört av sig på en hel dag? Finns väl annat att göra än vakta telefonen och sådant. Jag har lika långt till min kille, och ibland ses vi inte varje helg, kanske varannan eller var fjärde. Vi skriver inte varje dag, och jag blir glad om han ska ha någon grabbkväll.

Tycker det är hälsosamt att ha olika umgängen, och nog får jag följa om jag vill, men jag tycker att han kan få ha sitt. :)

Och vi hörs inte av varje dag heller. Och ibland skriver vi bara nonsens sms. Som Puss. (någon dille vi har)

Så jag tycker du ska lugna dig ett par hekton och låta han göra annat än att bekräfta dina behov, men måste ibland bekräfta sina egna också.

Sen är det väl så att hans kompisar har jobb, och därför kan inte dom ses när han kan. Och då måste det bli på helgen.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: