Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1182 ggr
Linneahorse12
2/11/16, 2:03 PM

Tvserietips?

Har efter att sträcktittat på alla säsonger av The carrie darries  på 4 dagar letar jag nu ny serie att titta på. Följer The walking dead som släpper nya avsnitt snart, men vill ha en till vid sidan av. Har redan kollat Orange is the new black, Dexter och Orphan black.  Söker serier liknande The carrie darries, dexter osv. Inte teen wolf, Vampire diaries , Pretty little liars eller liknande, då det ej är min smak. Inte heller Lost eller The 100 :)

Annons:
Sagolikt
2/11/16, 2:12 PM
#1

Har du sett Veronica Mars? Det är en av mina favoritserier.

Jojaton
2/11/16, 3:09 PM
#3

Hannibal, Jericho, Breaking Bad

Johanna - Instagram

Everlyn
2/11/16, 3:58 PM
#4

Girls & Weeds är mina favoriter:)



[Túrwen]
2/11/16, 6:00 PM
#5

Jag gillar Game Of Thrones, Merlin, Tudors, Vikings och BBC's Robin Hood men gissar att det inte är helt enligt din smak(?)

Kan rekommendera Drop Dead Diva  om du inte redan sett den hur som helst.. tycker att det var väldigt lättsam serie som även den kinkigaste kan tänkas se.. Och så Supernatural *_*

[masken123]
2/11/16, 10:21 PM
#6

Doctor Who och sherlock är mina favoriter, men kanske inte passar dig? Doctor Who är science fiction, och sherlock är brott, fast lite övernaturligt!

Annons:
[Nirvana-music]
2/11/16, 10:38 PM
#7

Bates Motel?

NordicSunset
2/12/16, 11:17 AM
#8

Gossip Girl, 90210 och Teen Wolf älskar jag! :)

Be the best version of you.

  • Zoella
Stortroll
2/12/16, 12:19 PM
#9

Min  favorit är Jenter men är nog inte riktigt det du är ute efter

Titta gärna in här ---> Min blogg

Javix
2/12/16, 7:01 PM
#10

Vill du fortsätta se Carrie så se sex and the city hahah. Jag gillar Switched at birth, Beverly hills 90210 och typ desperate housewives :) låter säkert som tråkiga serier men ge dem en chans :)


ljungensjenka
2/13/16, 7:59 AM
#11

Grey's Anatomy & One Tree Hill 😉 . Enda serierna jag någonsin fastnat för haha så rekommenderas starkt!

catcult
2/14/16, 6:42 AM
#12

iZombie kanske vore något?

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

stinabest
2/14/16, 12:30 PM
#13

How to get away with murder är superbra verkligen!!


Annons:
Naathaliiiie
2/14/16, 7:15 PM
#14

Jane the virgin


NordicSunset
2/16/16, 7:55 PM
#15

scream queens också :)

Be the best version of you.

  • Zoella
JuliaMG
2/18/16, 9:41 AM
#16

Du och jag verkar inte riktigt ha samma smak på serier, förutom The walking dead, för jag älskar både Lost, The 100 och Teen wolf. Jag har inte sett Dexter eller The carrie diaries, men tänkte tipsa lite ändå för jag har inget bättre för mig haha :)

Fear the walking dead är typ en spin-off på The walking dead, så den kanske du skulle gilla? Sen finns det en till zombie miniserie som heter In the flesh (den är lite annorlunda, men jag tycker den är sjukt bra!).

Min favoritserie just nu är The OC. Det är nog den första serien jag tittat på som bara handlar om vanliga människor som lever ett vanligt liv haha. Heroes, Kyle XY, Terra Nova, Flash och Breaking bad är några av mina favoriter. Förut brukade jag följa Merlin, Supernatural, Falling skies och Arrow också, men jag tröttnade efter ett tag. Reign, Game of thrones eller The Musketeers kanske, om du gillar såna serier? Har själv inte sett så mycket men vet att många gillar dem..🙂

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Upp till toppen
Annons: