Annons:
Etikettjösses-vad-bra-jag-är
Läst 2259 ggr
Tokyo
2016-02-15 08:00

My perfect imperfections

Det finns en tag som går ut på att man ska berätta tre saker man gillar med sig själv respektive tre saker man inte gillar. Har för mig att jag har sett en liknande tråd tidigare, men jag kan inte hitta den. Det kan vara både utseende- och personlighetsmässigt. Jag tänker köra lite blandat. Det jag ogillar med mig själv är min hy (akne), att jag får ångest över obetydliga saker, samt att jag är en sån perfektionist och att jag därmed måste vara bäst på allt (oavsett om det är en tävling eller inte, jag ser allt som en tävling). Är jag inte bäst hatar jag pretty much mig själv. Det jag gillar däremot är min kropp generellt, min mage/midja och röv speciellt skulle jag säga. Har väldigt små bröst som jag tidigare brukade ogilla men som jag numera tycker om, I get the privilege of not having to wear a bra. :) Jag tycker även om mina kindben och att jag har väldigt lätt för att bygga muskler (om jag nu tränar, vilket aldrig händer). Vad gillar och ogillar ni med er själva?

Annons:
[Nirvana-music]
2016-02-15 08:57
#1

Ogillar: -att vara blyg å dåligt självförtroende. - min näsa, har aldrig gillat min näsa. - mina överarmar. Gillar: - mitt hår. - mina ögon. - mina naturligt mörkröda läppar.

kae
2016-02-15 14:57
#2

Ogillar: acne, ingen rumpa, hängiga ögonlock.

Gillar: jag är så jävla rolig, har skitsnygga och mjuka bröst och är sjukt bra på att uttrycka mig i text.

Lightoller
2016-02-15 17:58
#3

Ogillar: Mina fötter, sneda som satan. Min förmåga att bli sjukt arg på den som menar att jag kan förbättra något. Att jag ibland kan vara så fruktansvärt otrevlig mot folk som vill mig väl, tack och lov har jag vänner som orkar med mig. Gillar: Mina långa svarta ögonfransar, behöver aldrig mascara! Mitt sinne för humor. Min rumpis. ^^

Scorpio97
2016-02-15 18:15
#4

Ogillar:
- Min övervikt
- Min envishet/tjurskallighet
- Att jag lätt blir orolig över saker som egentligen saknar betydelse

Gillar:
- Att jag sällan bryr mig om vad andra tycker
- Min envishet
- Min trygghet i mig själv, att jag klarar mig bra ensam


//Jessie

[Túrwen]
2016-02-15 21:20
#5

Gillar;  -

- Min porslinsvita hy, mitt långa tjocka svarta hår och mina stora bruna ögon. 

-Min målmedvetenhet vad gäller jobb och studier. 

- Att jag är nördig 

Ogillar: 

- Att jag är paranoid och inte litar på folk

- Mina lår och min mage.

- Att jag gärna skjuter på saker.

[Nirvana-music]
2016-02-16 00:25
#6

Gillar 

- Min sångröst, älskar att sjunga, sen om jag sjunger dåligt i någon annans öra är skitsamma ;-)

Annons:
NordicSunset
2016-02-16 20:01
#7

Gillar: Mitt självförtroende Min målmedvetenhet Min omtänksamhet Ogillar: Att jag planerar mycket och inte lever lika mycket i nuet som jag borde göra. Att jag ibland inte agerar direkt och ångrar att jag inte gjorde det i efterhand. Att jag är så stökig.

Be the best version of you.

  • Zoella
Godisburk
2016-02-17 17:36
#8

Gillar:

- Min mage

- Mina lår & fötter

- Mina ögon 

Ogillar:

- Min näsa…

- Mina vader

- Min orena hy på vissa delar av ansiktet

[Lollo 97]
2016-02-17 18:46
#9

Gillar:

- Min rumpa (hehe)

- Att jag är snäll mot alla levande varelser

- Vill hjälpa andra

Ogillar:

- Mitt ansikte, acne här och var, ärr, så är jag ful vilket som xD

- Att jag är blyg och har typ sämsta självförtroendet.

- Om jag blir riktigt arg på någon eller något, då vill man inte vara i samma rum xD (Tycker det är jobbigt både för min del och andras)

[Horse24]
2016-02-19 19:06
#10

Ogillar:

- Mitt dåliga självförtroende

- Att jag lätt blir avundsjuk på andra

- Att jag inte är mycket mera produktiv

Gillar:

- Mitt hår

- Att jag inte dömer andra

- Att jag kunnat hålla humöret uppe i de värsta av tider

Wowy
2016-02-19 22:28
#11

Ogillar: - Min ångest, rädsla och ängslan - Att jag periodvis hatar mig själv - Att jag ofta tänker att jag kunde gjort bättre Gillar: - Min relation till ord - Min omtänksamhet - Att jag är just jag och att jag fortfarande lever

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Mysan_
2016-02-20 07:26
#12

Ogillar: Mina lår Att jag är så blyg Mitt leende Gillar: Mitt hår Att jag är stark Min humor

lisa98
2016-02-21 09:50
#13

Ogillar: Hur elak och dryg jag verkar på telefon Mina fötter, hatar fötter överlag Att jag biter på mina naglar samt river upp min hud på fingrarna Gillar: Min kropp i helhet samt mitt ansikte Att jag vill göra nya saker och inte gör saker större än vad de är Att jag kan inse mina fel

Annons:
Elsaharr
2016-02-21 15:27
#14

Ogillar: - Jag är så himla slarvig. Jag tappar och glömmer saker hela tiden. Det är faktiskt tur att mitt huvud sitter fast, för annars skulle jag ha tappat bort det. - Att jag blir arg ganska lätt och har svårt att lugna ner mig om jag väl blir arg. - Min torra hud och mina torra nagelband. Gillar: - Mitt utseende, både min kropp och mitt ansikte. - Jag har bra självförtroende och är inte blyg på något sätt. Har lätt för att prata med folk liksom. - Min limbal ring haha. Tycker den är jättefin.

Zingo ;D

Love Lejonhuvadekaniner
2016-02-21 19:55
#15

Ogillar: - Att jag är så himla blyg! - Att jag har IBS -att jag är i skolan så lite Gillar - Min kropp - Att jag är den jag är - Att jag är kreativ

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

[134643]
2016-02-22 21:15
#16

Gillar: - Jag har en väldigt lugn och trygg energi, som många andra också känner av - Jag är snäll, men tar ingen skit - Mina ärr Ogillar: - Jag klarar inte av att göra misstag, allt måste vara perfekt - Ibland låter jag ledsenheten ta över, letar efter anledningar att må dåligt - Jag ger de jag älskar anledningar att oroa sig

Hogwarts
2016-02-22 23:18
#17

Gillar: jag har inte bråttom att växa upp, min längd, hur psykiskt stark jag är

Ogillar: jag har lätt för stress, min mage, mina ärr

Djungelvrål.
2016-02-23 11:49
#18

Gillar: Att jag inte låter andra påverka mig, är långt ifrån rädd för att uttrycka mig och mina åsikter, mina ögon :p

Ogillar: Att jag väldigt lätt blir stressad, är dålig på att vara social och min längd (är 162, vill vara kortare :p)

angelitoo
2016-02-23 12:13
#19

Gillar: - Att jag kan erkänna att saker är hemska när dem är det istället för att förtränga saker. - Att jag kan äta hur mycket jag vill utan att gå upp i vikt - Att jag gör mitt bästa för att göra saker bättre för djuren Ogillar: - Att det tog mig en halvtimme att komma på saker jag gillar med mig själv och de fortfarande känns som jag skrivit lögner - Allt med mitt utseende/stil - Att jag är så fucked up

powerade
2016-02-27 23:44
#20

Ogillar; *hela mitt utseende * att jag är galet blyg * qtt om jag inte lyckas med en gång blir jag JÄTTEledsen Gillar; * att jag bryr mig om dom flesta * att om jag gillar att göra någonting går jag iprincip all in! * att jag är orädd om man folk tycker om mig. ( dock rädd för vad folk tycker om min kropp.. men annars så)

Annons:
powerade
2016-02-27 23:44
#21

Ogillar; *hela mitt utseende * att jag är galet blyg * qtt om jag inte lyckas med en gång blir jag JÄTTEledsen Gillar; * att jag bryr mig om dom flesta * att om jag gillar att göra någonting går jag iprincip all in! * att jag är orädd om man folk tycker om mig. ( dock rädd för vad folk tycker om min kropp.. men annars så)

Corgitok
2016-03-02 18:40
#22

Tycker inte om:

- Jag uppfattas som den tröga å klumpiga av mig sj och mina närmaste

- Mina fötter å händer är fula

- Är dampig av mej

Tycker om:

-Jag är sjukt rolig och bryr mig inte om vad jag gör, kan skämma ut mig inför alla genom att dansa och sjunga å hoppa runt å jag kan säga vad jag vill utan att tänka "åhh va pinsamt, tänk va dom tänker om mig" osv för vafan, jag lever nu? xD

-Jag känner stor kärlek för alla varelsen (utom dom som inte ger mig respekt)

- Jag har ofta ett stort glatt leende på läpparna och sprider gärna den :D

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

tiger tok
2016-07-12 08:36
#23

Ogillar: min mage att jag inte kan låta saker gå och att jag kan bli extremt arg Gillar: mitt leende Mitt hår Och att jag kan välja mina vänner

Linn Is The New
2016-07-14 23:31
#24

Ogillar:

Att jag är väldigt misstänksam

Att jag har massa ångest

Mina tänder

Gillar:

Mina gröna stora ögon

Min platta mage

Mina ben

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Kadoor
2016-07-16 23:58
#25

Ogillar:
- Min mentala ohälsa, sociala fobi och aspergers. 
- Min kropp.
- Att jag känner mig ensam hela tiden och det känns som att folk inte tycker om mig på riktigt.

Gillar:
- Mina ögon.
- Att jag vågar stå upp för den jag är, trots att jag har en dålig självkänsla och ett dåligt självförtroende. Men är fortfarande mig själv och försöker jobba på att tycka bättre om mig själv. 
- Att jag alltid finns där för människor, även om det är väldigt dåligt ibland. Vissa förtjänar inte att jag finns där, eftersom de behandlar mig som skit eller luft tillbaka. Samt att det blir för mycket ibland. Men det är en bra egenskap i övrigt.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

CaizaBorg01
2016-07-17 05:27
#26

Ogillar: Min hjärna (för den gör alltid tvärtemot av vad jag vill) Min dödslängtan (jag är 15) Min oljiga hy Gillar: Min klädstil Min känsla för heminredning och arkitektur Kom bara på två…

[Natale123]
2016-07-17 23:28
#27

Ogillar: -min hy, har ganska mycke akne -min kropp generellt, allrahelst min mage och mina armar -mina mörkbrunas under ögonen Gillar: -Mina ögon -Mina tänder -min ansiktsform (sålänge man int råkar starta framkameran på snap för då kan det komma en dubbelhaka haha)

Annons:
[Littlepig]
2016-07-20 00:55
#28

Ogillar (det negativaste först dårå såklart): - Dåligt självförtroende och dålig självkänsla som sjunker lägre allt längre tiden går. - För små bröst enligt mig då, på mig inte andra - Mina ögon Gillar: - Min midja (konstigt) - Håret - Min personlighet

Upp till toppen
Annons: