Annons:
Etikettalkohol-och-droger
Läst 1194 ggr
Kininälskaren
2/20/16, 3:57 PM

Minska hangover?

Hej! Jag var på fest igår och jag och några fler drack och blev rätt fulla, precis på gränsen till att spy tror jag. Det slutade med att jag däckade på golvet. Jag är bara femton och vet att man inte får dricka då så jag för skylla mig själv men kan någon snälla ge mig tips på hur jag ska må bättre idag? Har ingen direkt matlust och är väldigt seg.

Annons:
[rumelle]
2/20/16, 4:01 PM
#1

Drick vatten.

Hoseok
2/20/16, 4:09 PM
#2

Det finns inga magiska kurer, tyvärr. Man får leva hela dagen och fundera på om man borde vara mer försiktig nästa gång. 😎

Drick mycket vatten. Alkohol torkar ut. Ät något som är fett (gärna onyttigt fett) så du får i dig energi. Vila. Vänta.

Jojaton
2/20/16, 5:39 PM
#3

Det bästa är ju att förebygga. Drick mycket, speciellt vatten. Jag brukar tycka det är gott med melon - mycket vätska i men man får ändå lite energi. Brukar också tycka det är himla skönt och komma ut lite, även om man oftast inte är jättesugen på det så är det skönt att ta en promenad!

Johanna - Instagram

Honestyisdead
2/20/16, 5:47 PM
#4

Lid. Så kanske du lär dig att inte göra om det. ;)

kae
2/21/16, 2:18 AM
#5

Drick ett glas vätskeersättning innan du somnar dagen du druckit, annars gör det nu. Sen tycker jag en fet pizza hjälper. Även c-vitamin. Och mot huvudvärken kan man ju ta smärtstillande eller en kall, blöt handduk på pannan! Hoppas du piggar på dig.

hahael
2/21/16, 2:21 PM
#6

Drick vatten, hela tiden. Försök äta något mindre ifall du har svårt att få i dig "ordentlig" mat. Gå ut på en mindre promenad och duscha ifall du inte känner dig för dassig.

Klart att laxen ska ha en jolle

Annons:
Upp till toppen
Annons: