Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 820 ggr
[Nirvana-music]
2/22/16, 12:08 PM

Känslig?

Är jag känslig?

Min morbor har gått bort bara 36 år gammal i sjukdom och jag började gråta när min lärare frågade mig hur det var med honom. 

Jag har inte haft så stor relation till honom, inte så att jag pratat med honom så mycket, dels för att han pratar ett annat språk. 

Men börjar ändå gråta när någon frågar om honom, 

förutom det så var jag tvungen att ta bort min hund bara 2 veckor innan han dog.

Jag tycker det är pinsamt att gråta inför folk som man dessutom inte känner så bra utan bara träffas någon gång i veckan.

Känner mig dum och fjantig efteråt…

Annons:
Hoseok
2/22/16, 12:54 PM
#1

Men det är väl självklart att du har all rätt i världen över att vara ledsen när någon du kände gått bort. 

Försök att tänka på att det är okej att gråta. Det är bra att gråta. Gråt ut så mycket du behöver.

[Horse24]
2/22/16, 8:59 PM
#2

Jag tycker också att det är jobbigt att gråta inför andra. Har bara gjort det kanske tre-fyra gånger i mitt liv och det var otroligt svårt. Men ibland måste man det, och det är trots allt fullt normal att vara ledsen när någon/några gått bort! Spelar ingen roll hur nära man står personen, jag skulle säkert kunna börja gråta ifall vem som helst gick bort… ._.

Upp till toppen
Annons: