Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1046 ggr
Wowy
2/22/16, 6:03 PM

Skriver ni dagbok?

:)

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Annons:
Scorpio97
2/22/16, 6:07 PM
#1

Jag har försökt några gånger, men det brukar bara hålla några dagar innan jag tröttnar. 

Däremot skriver jag en del om mina dagar på ett annat forum (där andra också gör det), så det blir lite som en dagbok för mig. Någon enstaka gång när något hänt och jag behöver få ut mina tankar så har jag även skrivit av mig i ett word-doument eller liknande och sedan raderat det efteråt.


//Jessie

Wowy
2/22/16, 6:11 PM
#2

Jag skriver i princip varje dag sedan i mitten av september förra året. Innan dess har jag gjort det periodvis. #1 Ja, det finns flera olika typer av dagböcker. :)

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Hogwarts
2/22/16, 6:13 PM
#3

ja, har gjort sen jag var 7 så har några stycken sparade
skriver när jag behöver skriva av mig

Katarina97
2/22/16, 8:01 PM
#4

Nej, men gjorde det när jag var yngre. Tycker tyvärr det är alldeles för jobbigt och tar för lång tid att skriva för hand för att jag ska göra det och vågar inte skriva på min dator eftersom jag bara har en skoldator och är rädd att någon ska hitta dokumentet. Annars hade jag gärna gjort det på datorn.

[Horse24]
2/22/16, 8:53 PM
#5

För något år sedan skrev jag dagbok kanske en-två gånger i veckan, men nu är det väl en gång i månaden som högst. Jag borde skriva mer egentligen då det gör mig lugn på något vis, men det är inte alltid man har tid (eller har något att skriva om).

Jag skriver för att jag tycker det är kul att kunna gå tillbaka till, och ibland måste jag verkligen skriva av mig. Har svårt att berätta hur jag känner för andra så skrivandet blir mitt sätt att uttrycka mig på antar jag.

[Outlawly]
2/23/16, 5:55 PM
#6

Jag skrev lite när jag var yngre. Men inte mycket och inte varje dag.
Nu skriver jag i en Må-Bra-Bok eftersom jag är på gång att bygga upp min självkänsla. Så jag skriver upp 3 Bra saker som jag har gjort idag, 3 Tack som jag är tacksam över och 3 Hjälp där jag skriver vad jag vill ha hjälp med styrka att klara av t.ex. morgondagen eller prov och dyl.

Nästan som en kortfattad dagbok.

Annons:
Upp till toppen
Annons: