Annons:
Etikettsäljes-köpes
Läst 1431 ggr
lisa98
2/27/16, 6:14 PM

Har nån varit i Fisksätra?

Hej jag undrar om nån här varit i Fisksätra? Är det ett ghetto eller är det bara rykten? Är de farligt att gå ut där på kvällarna/ nättern? De är ju väldigt nära saltis så det verkar lite konstigt om det är så illa:/

Annons:
anki1
2/27/16, 6:21 PM
#1

Jag bor här sedan 30 år Det är som andra bostadsområden. Fast litet och avgränsat.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Thotis90
2/27/16, 6:23 PM
#2

Jag har bott där och det värsta som hände under de 8 månader som jag var bosatt där var att en man blev skjuten i huvudet (han överlevde). En man kom också och knackade väldigt våldsamt på vår dörr (drog i handtaget, smällde i brevinkastet, knackade våldsamt).

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Hoseok
2/28/16, 1:20 AM
#3

Värt att notera att rykten och media oftast blåser upp värre än vad det är. Jag har bott i Backa i Göteborg i 10 år och många drar efter andan när jag säger det för att det är så mycket "skit" där, enligt media.

Risken att du som privatperson hamnar i något sådant är mycket mindre än vad du tror. Klart du ska vara försiktig men jag har svårt att tro att du ska vara så rädd för det.

Carrosh
2/28/16, 11:10 AM
#4

Det finns inga ghetton i Sverige. Däremot finns stökiga områden, Fiskis är inte ett av dem. Det är väldigt lugnt mesta delen av tiden. De obligatoriska lokalkrogs-fyllona finns ju förstås, men de finns ju varje område och är ofarliga. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Aleya
2/28/16, 11:43 AM
#5

Har varit där en gång och det var som vilket område som helst. Så jag skulle inte oroa mig

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: