Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 793 ggr
Majaa12
3/1/16, 11:04 PM

Kläder från nelly.com

Har ni köpt något fint från nelly? Ska köpa lite, mest tröjor/toppar men det är så svårt när det finns så mycket. Har ni någon favorit eller något ni tycker är fint får ni jättegärna länka 🙂

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Annons:
[Túrwen]
3/1/16, 11:12 PM
#1

Beställer ofta från Nelly tror jag minst 20 plagg därifrån och nästan uteslutande peplum toppar och korta klänningar. Har en långklänning därifrån också men är alldeles för lång för att ha den så om något.. beställ ingen långklänning om du är under 170 cm. Storlekarna är annars väldigt bra och får ofta komplimanger för deras kläder :)

Majaa12
3/1/16, 11:16 PM
#2

#1 Är strax över 170 cm så det skulle kanske funka.. Älskar deras kläder, det är typ enda stället jag köper från just nu 😃

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Elsaharr
3/1/16, 11:59 PM
#3

Åh älskar att handla där! "Hittar inte" produkterna just nu jag har köpt eller haha, snarare inte orkar leta ;) Men köpt en jättefin vit stickad tröja där plus ett par vita jeans. Jeansen kommer från Dr Denim, sedan var det något mer de hette haha. De var vita och tajta iallafall. Har gått igenom x antal tvättar nu och håller samma kvalitet som när de var nyinköpta.

Zingo ;D

Upp till toppen
Annons: