Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 757 ggr
ipopuma
3/2/16, 9:14 PM

tips på film

Behöver tips på film. 

Helst något med lite action, fantasy eller detektivaktikt eller något filosofiskt (där man måste tänka) mer än gärna med någon romantisk touch har någon något förslag. Kan också tänka mig en komedi som är rolig

Annons:
Regiina-c
3/2/16, 9:37 PM
#1

Limitless som Bradley Cooper är med i :)

ipopuma
3/2/16, 9:38 PM
#2

tack :)

Lotoz
3/3/16, 12:07 AM
#3

The Shannara Chronicles

En ny serie ifrån HBO, skaparna av  Game of Thrones. Riktigt bra serie tycker jag. Äventyr, Sci-Fi, Action, även lite romantik. Den finns på Dreamfilm:)

Peace

Jamie+Engla
3/3/16, 9:46 AM
#4

Jag säger definitivt DEADPOOL!!! Ingen superhjältefilm, utan lite anti-hjälte med massa skratt och action, romantik och äventyr. Jag älskar den ;) Definitivt sevärd om man inte är rädd för lite blod xD (Inget farligt sådant men ändå) Annars är Burnt med Bradley Cooper också grymt bra! Där får man tänka lite också.

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Alvirpo
3/3/16, 11:48 AM
#5

The Usual Suspects, är en thriller och action film, riktigt bra! Rekommenderas starkt. Det är en spännande film som man får tänka en hel del medan man se. Hela filmen är i princip en polisutredning/brottsintervu. Kan verka tråkigt, men det är verkligen en helt mind fucking film om man säger så 😉Ganska gammal film (1995). Rollpersonen Keyser Söze har hamnat på åtskilliga listor över ”bästa filmskurk” också!

ipopuma
3/3/16, 4:19 PM
#6

Ååå tack för alla tips nu har jag något att göra nu när man är sjuk :P

Annons:
RoboticLife
3/3/16, 5:20 PM
#7

Need for speed:)

Elsaharr
3/4/16, 6:41 PM
#8

Fast and Furious 7 Den är sååå bra

Zingo ;D

blodörn
3/4/16, 10:30 PM
#9

memento

Do as you would be done by - And think for yourself

jevc
3/5/16, 12:56 AM
#10

#4 Tänkte också säga Deadppool 😃

A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool . - William Shakespeare

Upp till toppen
Annons: