Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1018 ggr
Hogwarts
3/2/16, 9:25 PM

Gillar hon mig??

Ok så i måndags efter skolan så skrev min crush "du var jättesöt idag", och jag svarade typ "omg var jag?" och då skrev hon "ja fast du är alltid det, ville bara ha en ursäkt att skriva". Och sen idag så var jag med en annan tjej i skolan, och då skrev hon att hon blev svartsjuk och att jag är för bra för att vara med den andra tjejen pga anledningar Och nyss så blev hon typ jätteglad för att jag skickade ett hjärta till henne Så, verkar det som att hon gillar mig eller är det bara jag som blir överexalterad för att jag är kär i henne osv??? Vågar inte fråga henne heller hehe

Annons:
Hoseok
3/2/16, 9:52 PM
#1

Nu vet jag inte hur gamla ni är, men jag tycker inte det låter särskilt okej att hon säger att du är "för bra" för att vara med dina kompisar. Sådant är aldrig bra. Svartsjuka är normalt, men man ska kunna vara med sina vänner!

Av det du skrivit så tycker jag väl det är ganska övertydligt att hon är intresserad av dig. Så länge hon inte bara är Väldigt kärleksfull till sina vänner, det är ju en möjlighet. Inget är skrivet i sten..

Vi här på TiF kan omöjligt veta om hon gillar dig eller inte. Det enda du kan göra, är att fråga henne.

Hogwarts
3/2/16, 10:10 PM
#2

#1 Fast jag är inte precis vän med den personen, hon är en sådan som går till folk när hon inte har någon annan och får den att göra dumma saker så att den ska få skit och sen lämnar den, så det var antagligen därför min crush tyckte att jag var för bra för henne. Skulle dö om jag frågade henne, men ska försöka komma närmre och se om hon visar några fler tecken på att hon gillar mig hehe

Corgitok
3/12/16, 5:11 PM
#3

Hur länge har det pågått då?

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Urhasten
3/12/16, 7:59 PM
#4

Jag skulle säga att hon bryr sig om dig. Att vara kär och ha känslor är kanske en annan sak. Ni kan väl börja hänga och se om hon visar sig besvara din kärlek?

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

[Tisstassen]
3/14/16, 1:04 PM
#5

Jag tycker absolut att de låter som att hon är intresserad! "Ville ha en ursäkt att skriva till dig" haha det är ju tydligt enligt mig ^^ så skulle jag tolka de iaf! Du kan väl prova å visa dina känslor mer å se hur hon svarar på de liks? Man måste ju inte fråga allt rakt ut, kan ju döda lite av spänningen ;)

Upp till toppen
Annons: