Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1253 ggr
Gambino19
3/13/16, 1:43 PM

Kär?

Hej!jo jag har en pojkvän,när jag skriver/pratar med hnm så är jag mig själv(haha väldigt snuskig och konstig humor haha) men efter ngn dag eller så,så känns det som om jag ny gillar personen längre,jag har varit tillsammans med den här personen flera gånger..men alla jag varit tillsammans med har jag varit så med..är det vanligt eller är det bara jag som är det med varenda person som jag är tillsammans med. För när jag gjort slut så vill jag bli tsm igen.

Annons:
Gambino19
3/13/16, 1:43 PM
#1

Inte*

Honestyisdead
3/13/16, 2:06 PM
#2

Det verkar som du inte är mogen för att ha förhållande ännu.

Gambino19
3/13/16, 2:10 PM
#3

Vad menar du?är man inte mogen nog för att ha ett förhållande när man känner som jag då eller?

Honestyisdead
3/13/16, 2:24 PM
#4

Om man tröttnar och gör slut gång på gång så är man inte mogen nej. Bättre att vänta.

Hoseok
3/13/16, 3:03 PM
#5

Det är inget fel med att hoppa mellan partners hur snabbt man vill (Så länge man själv mår bra av det och inte är en douche om det eftersom det faktiskt är andra personernas känslor involverade, haha. Gäller ju att båda parter är med på noterna så ingen lämnas helt hjärtkrossad..) men att hoppa fram och tillbaka med Samma person låter giftigt.. Tänker främst på den här killens känslor.

Gambino19
3/13/16, 3:59 PM
#6

Varje gång jag gjort slut med killen har han bara sagt "okej,bryr mig inte"

Annons:
hahael
3/13/16, 5:20 PM
#7

Måste fråga, ts hur gammal är du egentligen?

Klart att laxen ska ha en jolle

Hoseok
3/13/16, 5:26 PM
#8

#6 det betyder ju inte att han faktiskt inte blir sårad ? Det är dumt av honom att faktiskt gå tillbaka till dig. För jag tycker faktiskt du leker med hans känslor.

Gambino19
3/13/16, 8:59 PM
#9

#7 jag är snart 13

kae
3/14/16, 12:11 AM
#10

Du är 12 år och verkar verkligen inte vara mogen för ett förhållande. Be om ursäkt till killen och ta det lugnt innan du känner att det känns stabilt nog i ett förhållande för att du ska stanna där en längre tid.

Honestyisdead
3/14/16, 12:13 AM
#11

#9 Då förstår jag bättre varför du inte är mogen. Låt det vara och vänta till du blir kär på riktigt och kan behandla andra med respekt.

[masken123]
3/14/16, 7:02 AM
#12

Jag tycker att det låter som att varken du eller killen riktigt är så kära i varandra. Vänta ett tag och se om du verkligen vill vara ihop med honom, så tycker jag i alla fall.

Semper_Solus
3/15/16, 11:12 AM
#13

Det skulle kunna vara så att du blandar ihop kompiskänslor med kärleks känslor. Har gått igenom det också när jag var 13, trodde att jag var kär i en person så gjorde lite som du, men när vi sen inte blev tillsammans igen så insåg jag att det inte var kärlek alls, det var bara känslan av att jag ville ha personen i mitt liv, men det kan man ha genom vänskap lika lätt :)

/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus 
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.

Annons:
Gambino19
4/2/16, 8:47 PM
#14

jag gjorde slut med honom,jag trivs bäst med att ha honom som kompis faktiskt. Men jag är så trött på att vara singel,vill ha någon..men när jag börjar 7an så kanske det finns killar som uppskattar min personlighet,den är väldigt svår att uppskatta om man inte tar den på rätt sätt :(

Honestyisdead
4/2/16, 8:55 PM
#15

#14 Trött på att vara singel? Ditt liv har knappt börjat! 

Släpp det där. Du definieras inte av "pojkvänner". Börja med att tycka om dig själv istället för att söka bekräftelse.

Carrosh
4/2/16, 8:56 PM
#16

#14 Det är just av den anledningen du bör vänta. Är man med någon bara för att man vill ha någon och inte specifikt den person man är med så blir det snabbt väldigt fel. Vänta tills du är säker på att du vill vara med just en specifik person, så slipper det bli så komplicerat.

Man är inte sämre för att man är singel, även om man lätt kan känna så när man är i den åldern. Jag gjorde det också och gjorde precis samma misstag som du. Jag insåg till slut att vem jag är tillsammans med inte definierar mig som person och det definierar inte heller mitt värde. Den man är tillsammans med är ett tillskott i livet, inte en del av personligheten. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Gambino19
4/2/16, 9:03 PM
#17

ni har helt rätt,jag har ju hela livet på mig. I min ålder kanske man inte ska tänka på killar och sånt..

Upp till toppen
Annons: