Annons:
Etikettmat-och-dryck
Läst 1124 ggr
ÄlskarHamstrar12
3/16/16, 8:16 PM

• Fyra nyttiga tips •

• Grönsaker doppade i dipp Gör en hemmagjord dipp med endast grekiskt/turkiskt yoghurt och krillkrydda (funkar även med vanlig yoghurt). Du väljer själv hur mycket grillkrydda du vill tillsätta. Sedan är det bara att doppa i valfria grönsaker eller frukter. Jag själv rekommenderar att doppa delade gurkor och morötter i dippen. • Nyttig smoothie Använd mjölk eller yoghurt för att sedan tillsätta valfria bär eller frukter. Funkar med både frysta och ej frysta frukter och bär, men jag rekommenderar dock frysta. Mixa sedan ihop detta, klart! • Kanel äpplen ( i micron ) Dela äpplen i ganska tunna skivor och häll sedan på kanel, både på fram och baksidan. Du kan även värma dom i micron om du önskar det. Om du väljer att värma dom i micron ska du vänta tills äpplena blivit lite mjuka innan du tar ut och serverar dom. • Fruktsallad Det sista tipsen är den klassiska fruktsalladen. Skär massa frukter för att sedan bland dom i en skål. Jag tipsar att använda mjuka frukter , så som tex kiwi, mango, apelsin eller vindruvor. ____ Hade tråkigt så skrev detta väldigt snabbt och slarvigt :) Hoppas det är okej att jag publicerar detta här, för detta är ju tips för bland annat tonåringar :)

Annons:
[Nirvana-music]
3/16/16, 11:15 PM
#1

Bra tips och självklart får du publicera, för nyttiga tips är bra för alla ;-) Ska själv börja bli lite nyttigare, har varit så onyttig ett bra tag nu. Dricker läsk flera gånger i veckan och äter sötsaker nästan varje dag, Så nu måste jag skärpa till mig om jag ska springa tjejmilen till hösten! :-D

IceTee
3/17/16, 12:09 AM
#2

Något som är väldigt gott till äpplena är att ta creme fraiche och blanda med vaniljsocker eller vaniljpulver!

Medarbetare på Skor iFokus

Crazy_petartist
3/17/16, 8:58 PM
#3

Bra tips! ska verkligen testa :D

~I'm not crazy, my reality is just different from yours~

https://www.instagram.com/crazy_petartist/

kae
3/19/16, 10:47 PM
#4

Smoothie blir ännu godare med bara bär och ingen yoghurt/mjölk! :)

Upp till toppen
Annons: