Annons:
Etikettlekar-och-skoj
Läst 5750 ggr
[Nirvana-music]
2016-03-17 13:52

Pinsamma historier

Dela med er av era pinsamma historier som har hänt er eller någon ni känner.

Kom igen, bomba nu i kommentarsfältet! 

😂

Annons:
[Crystal93]
2016-03-17 13:57
#1

Jag somnade under tiden som jag runkade av min kille, så roligt var det!😂Haha.

Rheen
2016-03-17 14:01
#2

Åh hjälp, jag som försöker förtränga allt det pinsamma, haha. En lite awkward ska som hände i butiken nu i helgen var när jag skulle betala i kassan. Tar fram mitt bonuskort (alltid kul att spara lite pengar), och mitt bankkort. Då jag sen ska dra bonuskortet vid betalningsapparaten funkar det inte, jag drar igen och igen och plötsligt säger kassörskan: "Det andra" Jag bara åh, och vänder på kortet och drar igen. Inget händer. "Nej alltså, andra kortet" Alltså har jag stått och försökt dra bonus av mitt bankkort. Låter kanske inte så pinsamt, men usch vad man vill sjunka igenom jorden då det väl händer, haha!

~ Rheen.

[Túrwen]
2016-03-17 14:19
#3

Jag har studsat av löpbandet två gånger. Ena gången för att jag råkat dubbelklicka på pausknappen vilket först pausar i 10 sekunder och sedan sätter gång bandet igen. Andra gången ramlade jag över mitt skosnöre..hade inte märkt att det gått upp eftersom att jag var så inne i mitt löpande x)

[Crystal93]
2016-03-17 14:24
#4

#2 Förstår precis hur det känns..👍
Roligaste är när man ska betala, drar kortet, sen visar det sig att kortet inte fungerar alls, eller att man går och fikar, sen visar det sig att dem inte tar kort.

Men värst är det när man ska åka med bussen hem och ska betala genom mobilen, men varken mobilen eller betalningskortet fungerar.. Haha😃

[Nirvana-music]
2016-03-17 14:44
#5

Vi hade en gammal fin porslinsvas i vardagsrummet för några år sedan (jag var cirka 14-15 år gammal) och jag råkar riva ner den när alla i familjen är borta. När de kommer hem så skyller jag på katten, hehe :-)

[Nirvana-music]
2016-03-17 14:45
#6

När jag var 12 år bad jag min bästis att ringa och fråga chans på en kille åt mig och killen hade högtalare på så hans storebror hörde, pinsamt för en 12 årig tjej :-)

Annons:
Feliiciia
2016-03-17 17:25
#7

Jag snapade lite med en kille jag gilla. En dag skickar han att han är kär i mig, jag blir överlycklig och berättar det för mina närmsta vänner som vet att jag är kär i honom. Nästa dag i skolan ser jag honom med hans vänner. Jag går fram och ler jättemycket och säger "jag är kär i honom också". Han stirrar på mig someone jag typ är dum i huvudet, då börjar jag förstå att någonting inte stämmer. En av hans kompisar börjar skratta jättemycket. Det visade sig att det var hans kompis som hade tagit hans mobil och skickade det till mig. Jag har inte pratat med honom sen dess😶

[antibiotika]
2016-03-17 18:26
#8

Min psykolog hämtade mig från en lektion Blev mobbad om det i hela femman. :/

[Crystal93]
2016-03-17 20:17
#9

#8 Oroa dig inte.. dem hamnar också hos psykologen en vacker dag.🙂

[Nirvana-music]
2016-03-17 22:04
#10

#8: var inte ledsen för det, dumt av klasskompisarna att göra så, det är inget fel att gå till psykologen, många som gör det, kram <3

[Lollo 97]
2016-03-18 17:03
#11

Detta hände igår.

Vi satt i ett klassrum och hade matte, jag och en kompis satt med vårt och fem andra tjejer en bit ifrån oss. Jag sitter med ansiktet riktat i matteboken. Men tjejerna börjar helt plötsligt fnittra och jag kollar upp, då var det tydligen någon av tjejerna som kastat en tampong (oanvänd) så den låg på golvet så en annan tjej tog upp den och gav den tillbaka, och så hade läraren fått den kastad på sig också haha. Tjejen som kastade den skämdes ganska rejält efter det hehe.

Majaa12
2016-03-18 22:18
#12

För några år sen på en so-lektion läste vi om religion. Läraren sa till mig att läsa högt ur läroboken och det gjorde jag. Det handlade om någon som skulle sätta sig under ett fikonträd och vänta typ. Jag börjar läsa " ***** satt under baconträdet och väntade" Alla började skratta och jag kunde inte förstå varför, det stod ju baconträd! Eller… ja, fikonträd 😇🤓

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

[Túrwen]
2016-03-19 09:20
#13

En annan som jag kommer på rätt spontant är när jag jobbade ihop med min mamma då hon är restaurangchef och jag har lång erfarenhet som servitris. Hon sa redan innan vi började jobba att; "Nu är jag din chef och du måste tilltala mig med mitt förnamn och inte mamma". Var helt med på noterna men redan under första serveringen tillsammans började hon framför gästerna att kalla mig "mitt hjärta", "min fina flicka" och liknande.. x) Gästerna tyckte att det var "sött"..

Dock som 24 åring, eller ja det hade inte spelat någon särskild roll hur gammal jag var så tycker man att sådant är pinsamt.

Annons:
Rheen
2016-03-19 20:36
#14

Nieeeeeeeh! Råkar klicka mig in på en persons instagram; ingen aning om vem det är, men följer hen av någon konstig anledning. (Hen kommer troligtvis från en stad här nära). Just då bestämmer sig min mobil för att busa, så den dubbelklickar då jag svipar, ett, tu, tre, allt för många bilder hinner gillas före jag får kontroll över min kära mobil. Jodå, säkerligen kul att se en massa likes från en helt random person på urgamla bilder på instagram. *Sjunker långsamt genom marken medan jag avföljer hen på instagram*

~ Rheen.

Vikan
2016-03-19 21:07
#15

Någon gång i sexan skulle vi ha någon skåneresa med klassen och var indelade i grupper. Min grupp bestämde sig för att med tåg ta sig till Malmö och vissa av sätena är ju sådana man måste fälla upp. Skulle slänga något i en soptunna och var tvungen att resa på mig för att slänga mitt skräp och hade då helt glömt att sätet jag satt på automatiskt fällt igen sig, så jag satte mig istället mitt på golvet.  Mina kompisar dog och alla där inne asgarva åt mig, haha

panini
2016-03-20 01:12
#16

Råkade knuffa killen som jag har en enorm crush på nerför en av skolans trappor av misstag… 😐

JuliaMG
2016-03-20 12:45
#17

Jag satt på bussen hem efter skolan och skulle lyssna på musik. Vi hade haft prov, det var ungefär en halvtimmes resa hem och jag tänkte halvsova ett tag. Jag tog upp telefonen, satte in hörlurarna i öronen och satte på musiken. Ljudet lät väldigt konstigt, men jag tänkte att det kanske var fel på hörlurarna så jag höjde ljudet. Det hjälpte inte riktigt, det lät fortfarande väldigt doft liksom, men jag orkade inte bry mig riktigt utan fortsatte lyssna. Bättre med dåligt ljud än inget ljud alls tänkte jag. Jag kom till en låt som jag inte gillade, lyfte upp telefonen för att byta och insåg att ljudet plötsligt blev starkare när jag höll upp den. Väldigt förvirrad ryckte jag ur lurarna ur öronen och insåg med illrött ansikte att jag spelat musik för hela bussen i ungefär femton minuter XD

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Mysan_
2016-03-20 13:21
#18

Jag har förmågan att glömma allt pinsamt jag varit med om, men är helt säker på att jag varit med om några saker som var så pinsamma att jag nästan kräktes. Jag skriver mer om jag lyckas komma på något.

Corgitok
2016-03-20 14:29
#19

Jag och min kompis pratade om att vi trodde en kille var killen men det var visst hans brorsa. Brorsan var några meter ifrån oss. Sen sa vi att deras familj var creepy å att de va tur att vi inte såg killen (vi är rädda för honom av någon anledning) Gissa vad?

Killen var bakom oss när vi pratade om dem. 😟

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Corgitok
2016-03-20 14:30
#20

En pinsam sak som hänt är också att jag tappade byxorna i matsalen och på stan. Å det som förstör det hela är att jag drog ner dom med mening för att få uppmärksamhet. Gick i fyran eller något xD

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Annons:
jevc
2016-03-20 15:46
#21

En "pinsam" sak som hände på svenska lektionen. 

Läraren: Vi ska få en ny syv eftersom att den andra är sjuk.
Allmänt clueless klasskompis: Hur ser hon ut? Är hon ung eller är hon som du?

Min dåtida svenska lärare är 40-ish

A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool . - William Shakespeare

kae
2016-03-20 21:03
#22

Jag är pinsam hela tiden i verkligheten…. Jag kan verkligen inte bete mig normalt. Skulle t.ex på en kyrkceremoni i går och jag väntade på min vän utanför kyrkan och folk strömmade in hela tiden. Jag gick och ställde mig bakom ett träd några meter därifrån och ringde min vän konstant tills hon dök upp…

Corgitok
2016-03-20 21:13
#23

Ja e också alltid pinsam. På skolan brukar ja ställa mig upp på bord å stolar å sjunga (oseriöst) och dansa å leka apa. Jag går i sjuan. 

Folk har typ vant sig så blir ignorerad som tur är hahaha

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

[Clifford5sos]
2016-03-20 22:39
#24

När jag och min syster gick och provade våran mammas bh-ar och dagen efter fick mamma reda på det och var extremt, alltså då menar jag riktigt extremly angry på oss… 😂😎 Xxx

Jazmin1e
2016-03-21 13:27
#25

Jag kollade igenom en persons facebook bilder som jag inte känner men vet vem det är och råkade tagga min mamma i en bild 😟

[Clifford5sos]
2016-03-21 16:33
#26

#25: Omg, shit vad pinsamt, haha XD

Vanja
2016-03-22 11:34
#27

Stod i kassan här om dagen, en kund köpte en vara med stämpelkort och jag skulle du ge kunden en stämpel och stämpeln fungerar inte som den ska eftersom underlaget var knöligt. 
Vilket jag skulle säga till kunden, men det blev en blandning mellan knöligt och bulligt. Så jag vänder mig till kunden och med ett stort leende säger jag :
- Stämpeln syns inte så bra för att det vart knulligt. 

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, så jag väntade till kunden gått och skrattade sedan tills jag grät. -.-

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Annons:
Elsaharr
2016-03-26 22:39
#28

#27 Hur reagerade kunden? 😂

Zingo ;D

Vanja
2016-03-27 11:22
#29

#28 Kunden såg allmänt förnärmad ut och hade svårt att se mig i ögonen efter det, jag kan bara hoppas att kunden skrattade lika hjärtligt så fort den kom ut.

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Upp till toppen
Annons: