Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 819 ggr
powerade
2016-03-23 19:07

mobiltelefon?

vad har ni för mobiltelefoner? vilken rekommenderar ni?

Är så att jag spräckte min idag och skärmen funkar inte alls.. ska dra på telia eller något imorgon och införskaffa mig en ny. Vill inte ha t.ex samsung galaxy s7 då den är lite väl dyr ( ni förstår). behöver inte vara allra nyaste som är svindyr, utan bara en telefon man kan ha snapchat på utan problem och kunna vara ute på internet xD

Annons:
[masken123]
2016-03-23 19:09
#1

Jag har en Sony Xperia Z3 Compact. Tror att de slutat sälja just min modell, men Sony i allmänhet tycker jag är riktigt bra! Inte asdyra, ofta vattentäta etc. Annars tror jag att iPhone släppt en ny som ska vara lite billigare!

Honestyisdead
2016-03-23 19:10
#2

Samsung galaxy s5 har jag och är nöjd.

Scorpio97
2016-03-23 19:16
#3

Har en Samsung Galaxy S5, och kunde inte vara nöjdare. Kommer med största säkerhet fortsätta med Samsung sen också.


//Jessie

powerade
2016-03-23 19:21
#4

har tidigare haft samsung galaxy s4, suverän tycker jag. 

Funderar på kanske galaxy s5, eller 6 :/

[fin_kanin]
2016-03-23 19:21
#5

Jag har en samsung galaxy core +. Då jag sällan är inne på den funkar den bra. En okej mobil tycker jag. Från början var den snabb, några månader, sen hängde den inte riktigt med längre;) En liten + och - lista: (Detta gäller min mobil) + Den dör inte när det är för kallt + Mycket bilder får plats + Lätt att ladda ner appar på + Den ser rätt snygg ut + Lagom storlek (enligt mig) + Uppdaterar oftast apparna automatisk (ett ett minus ibland:/) + Den är väldigt tålig om man tappar den - Har haft den i 1,5 år. Långsam är bara förnamnet - Snapchat är segt och hackigt (!) - Suddig och hackig kamera - Tangentbordet hackar när man skriver och texten kommer sekunder efter… - Enkla inställningar - Lätt för den att koppla ihop med bluetooth och nytt okänt wi-fi - Google är rätt segt

Annons:
lollynonna
2016-03-23 19:44
#7

Jag har en iPhone 6! Jag härmar #5 och gör en liten plus och minus lista hihi😃

+ Den tar bra bilder
+ Mycket bilder får plats 
+ Lätt att ladda ner appar på 
+ Alla appar fungerar superbra
+ Den har touch-id vilket är jättebra för mig
+ Har haft den nästan sedan den släpptes och den är fortfarande jättesnabb och bra

- De nöts på sidorna jättelätt, jag har skavt bort färg så att det är gropar på hela baksidan av den
- Den sprack igår helt utan anledning… Jag höll i den och kollade på instagram och helt plötsligt sprack den i min hand😮
- Uppdaterar appar HELA tiden, vilket gör att jag blir pank rätt fort eftersom jag har kontantkort. Får fylla på pengar rätt ofta

- Den dör när det är kallt, vilket är dåligt för mig eftersom jag bor i ett väldigt kallt klimat… Fick köpa en ny jacka bara för att den inte skulle dö då jag åker snowboard😃

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Corgitok
2016-03-23 19:45
#8

iphone 5?

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

[Horse24]
2016-03-23 20:22
#9

Har en Samsung Galaxy S6, och är supernöjd. Det enda jag kan se som dåligt med Samsung är att de nya emojisarna/smileysarna som kom till Iphone för ett tag sedan inte finns på Samsung. En annan grej är att den laddar ur fortare än t ex Iphone, men laddar man den kommer den fort upp till 100%. Men det är nog de enda nackdelarna jag kan komma på…

Den har riktigt bra kamera och är (enligt mig i alla fall) minst lika bra som Iphone.

Flöffo
2016-03-23 20:33
#10

Jag har en iPhone 4 som jag haft i ungefär sex år. Den fungerar okej, men laggar en del och stänger ofta ner appar (speciellt snapchat) så jag behöver nog en ny snart :P Om inte den hade börjat lagga så skulle jag ha kvar den i flera år till, då jag förövrigt gillar mobilen,  den har en bra storlek och så tycker jag :)

//Flöffo

panini
2016-03-23 22:34
#11

Dom absolut bästa mobilerna jag har haft har varit Sony's, utan tvekan! Jag har just nu en begagnad Iphone 4 och tja, den funkar och gör vad den ska men blir dock seg ibland och startar om sig när den känner sig överbelastad. Har aldrig varit något fan av Apple's produkter dock.

[masken123]
2016-03-24 11:55
#12

#6 Ja, fast en vit då, men det spelar ju ingen roll!

ljungensjenka
2016-03-24 13:38
#13

Har inte tid att skriva långt haha men rekommenderar Xperia Z5 starkt! Väldigt smidig, prisvärd och grym kamera ;)

Annons:
[Túrwen]
2016-03-24 19:42
#14

Jag har en Samsung Galaxy S5 … måste säga att jag mestadels är nöjd. Dock har min mobil rätt så dålig batteritid och reparation av mobilen kostat mig två tusen spänn vilket inte är jätte kul.. Övergår att återgå till Apple då jag har Mac och Ipad redan men gissar att reparationen skulle gå på mer där om jag tappade den i marken eller gud förbjude spillde på den.

lollynonna
2016-03-24 19:48
#15

#14 Det är oftast lugnt om man råkar spilla på en iphone! Jag har själv hällt te (av misstag såklart) över min mammas iphone 5s. Den klarade sig galant! 😃

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

marta01
2016-03-24 21:35
#16

På tal om att spilla på en iPhone mamma råkade få väldigt mycket handsprit på/i sin för ett halvår sedan och den fungerar fortfarande utan att den lämnades in. Jag känner iPhone tål att tapas väldigt väl, tappar min typ hela tiden och har aldrig behövt lämna in den på lagning

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Mysan_
2016-03-24 21:43
#17

Samsung Galaxy s5 Neo, har inte haft den så länge men den är verkar bra.

Upp till toppen
Annons: