Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 1056 ggr
CocoAli's
3/26/16, 1:06 AM

Matematik Ifokus

Det finns ju över hundra sidor med direkt anknytning till hjälp i matematik. Då är andra språk inräknade ;) Hur som helst jag känner att det inte kan finnas för många matematik sidor där man får hjälp och stöd! Jag är 18 åt pluggar teknik och har älskar matte, inte så att jag är superba på det men älskar och leka med siffror inte minst när man får rätt på en svår uppgift. Jag har lösa planer på att bli lärare i matematik i framtiden så vi får se :D Tillbaks till ämnet jag undrar om det finns några som känner att det skulle vara bra med en sån sida? Vet att det finns många men ni fattar grejen kom gärna med era åsikter i frågan! :)

Annons:
annia1
3/26/16, 1:56 AM
#1

Jag är för gammal och har aldrig varit intresserad av matte. Men det finns ju studier.ifokus för den som är intresserad. Och där kan man ju ta upp vad man vill inom studier även om det inte finns en specifik kategori för det.

.

nadilda
3/26/16, 7:12 AM
#2

Jag hade också tyckt det vore väldigt roligt med en egen sajt för matematik☺ Matte är ju skitskoj!

Hoseok
3/26/16, 12:16 PM
#3

Kör på! Kan nog bli hur kul som helst och framför allt hjälpfullt.

Wowy
3/26/16, 12:40 PM
#4

Jag skulle tycka att det var roligt!

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

[Tisstassen]
3/26/16, 3:19 PM
#5

Ja skulle va bra! Jag ska gå matte 4 på komvux nästa år på distans… Skulle absolut behöva hjälp haha

Smokvil
7/12/16, 8:36 AM
#6

Jag tycker matte är svår i början men mycket skoj när den blir anvancerad  :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: