Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 940 ggr
Kotten_02
2016-04-03 13:14

Min kompis köper det jag vill ha!

Det är så att om jag pratar om typ jag ska köpa ett par skor till sommaren så en vecka senare när jag kommer hem till henne står dom där. Jag blir så arg och hon säger inte heller att hon har köpt det jag vill ha utan jag får se henne på skolan gå runt i dom sakerna. Jag vet att jag inte ska prata om vad jag vill/ska köpa men det är ju min vän. Detta har hänt några att hon köper saker som jag ska köpa och jag undrar om några av er också har varit med om samma sak?

Annons:
[Anata]
2016-04-03 13:20
#1

Jag har haft en kompis som köpte de jag vill ha. Men jag fick låna av henne. Kommer ihåg att hon köpte en jacka Jag blev ledsen. 2 dagar efter när vi var i skolan fick jag låna den :D
Dom gångerna jag köpte något som hon ville ha. Så fick hon låna av mig. Man nu är jag jo 25+ så samhället och tilliten på varandra har ändrat ganska mycket

Bill&Bull
2016-04-03 13:22
#2

Har hänt mig flera gånger då jag hade en såkallad vän som varje gång jag sa något jag ville ha eller skulle köpa så köpte hon det, hon kunde även tycka det jag ville ha vara fult osv men ändå köpte hon det. Kallas kort och gott för avundsjuka.

||My Love For Animals Is Immortal||

Corgitok
2016-04-03 14:03
#3

Säg inte vad du ska köpa till henne längre. Usch för sånna som gör så de e så jobbigt xO

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

[fin_kanin]
2016-04-03 14:06
#4

Vad jag känner igen det där, haha😉Man blir galen!

[Tilde]
2016-04-03 15:13
#5

Ta det som en komplimang att hon gillar din stil. 😉 Sen är det ju tusentals med människor som har exakt samma skor eller exakt samma jacka så det spelar ju egentligen ingen roll om din kompis också vill ha den stilen också. Du får väl se till att ha en snyggare outfit och passa bättre i plaggen helt enkelt ;)

Upp till toppen
Annons: