Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 801 ggr
pinocchio96
2016-04-14 13:58

mår så fruktansvärt dåligt...

är så fruktansvärt ledsen..
Sa upp mig från bästa jobbet för en ny tjänst. så har nu i tre dagar varit och provjobbat där och idag kommer chefen och säger att jag frågar för mycket och att hon förväntade sig att jag skulle vara självgående efter tre dagar och inte behöva någon hjälp… så nu verkar det som att hon vill sparka mig och jag har sagt upp mitt gamla jobb.. snälla någon hjälp mig, behöver verkligen uppmuntrande ord just nu 😭

Annons:
Choklad
2016-04-14 14:02
#1

Jag kan bara säga, att det finns en mening med allt, och att det kommer att ordna sig, även om det ser mörkt ut just nu.

U R us

vendelay
2016-04-14 15:52
#2

Jag förstår att det här är svårt att ta till sig men du måste tänka på att det inte är ditt fel. Ingen är självgående efter 3 dagar och självklart måste du få fråga! 

Om du får sparken tycker jag att du kan höra med ditt förra jobb om det antingen finns en ledig tjänst eller om de kan kontakta dig i framtiden om en tjänst dyker upp.

Tycker det är riktigt ruttet och elakt av din nya chef att säga så. Antagligen gör du ditt bästa och tre dagar är ju ingen tid alls. Jag hoppas att det löser sig för dig, och du är så mycket bättre än att behöva stå ut med en så dålig chef. Lycka till!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

pinocchio96
2016-04-14 23:07
#3

#1 tack! Jag försöker att tänka så också! #2 försöker att ta till mig det du säger men sättet hon sa det på så förstår man att jag var den sämsta hon haft ungefär.. Jo jag ska göra det :/ Håller med.. Tycker hon sköter det riktigt illa faktiskt!! Tusen tack!!!

vendelay
2016-04-14 23:20
#4

#3 Det är inte alls säkert att du är "den sämsta hon haft". Hon kanske hade en dålig vecka, mår jättedåligt eller har väldigt låg självkänsla. Hon kanske är stressad över jobbet och inte hinner med att svara på dina frågor osv. Det är inte ditt fel att du inte får ställa frågor (du hör ju själv hur ologiskt det låter!).

Hur går det? Är du kvar på det jobbet?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: