Annons:
Etikettfamiljen
Läst 840 ggr
Katniss
4/18/16, 5:38 PM

Present till förälder?

Kom på att min pappa fyller år i veckan, har ingen aning om vad jag ska ge honom. Känner att jag inte riktigt har tid att göra något hemmagjort som en tavla men vet inte om jag kommer iväg till stan innan dess. Några tips? 🙈

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Aleya
4/18/16, 5:53 PM
#1

Hur mycket fyller han? Och vad får det kosta? Samt, har han nått speciellt intresse/hobby?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Sindri
4/18/16, 5:59 PM
#2

Lär dig att laga eller baka något han verkligen tycker om.
Lova att göra något för honom som att klippa gräs, dammsuga eller annat trist som han gör.
Eller att spela ett spel han gillar. Kanske lära honom ett dataspel ni kan spela ihop.
Gör en fin "klippbok" på datorn med bilder från familjelivet, eller en speciell händelse, kanske en semester.

Katniss
4/18/16, 7:22 PM
#3

#1 52, får kosta Max 300 kronor ungefär Flygplan och opera #2 Scones hade ju kunnat vara ett alternativ, att göra en mysig frukost :) Sedan är klippbok en jättebra idé, tack!

R.I.P. Anton 💔

Aleya
4/18/16, 8:02 PM
#4

#3 en cd med en artist inom opera som han gillar. Och kanske en trevlig middag på det.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Katniss
4/18/16, 8:24 PM
#5

#4 Nja cd är nog ingen bra idé, han har tillgång till hela Apple music.. Men middag hade kanske kunnat vara något :)

R.I.P. Anton 💔

Sindri
4/18/16, 8:30 PM
#6

Det man blir mest glad över som förälder är att ens barn faktiskt anstränger sig och vill glädja en, att de vet vad man gillar och försöker göra nåt bra av det.

Din pappa har en fin dotter!

Annons:
Elsaharr
4/18/16, 8:54 PM
#7

Min morfar är superduper i tresetare av flygplan, eller ja, alla fordon. Jag köpte en bok, typ flygplanens historia i bilder eller något sådant.

Zingo ;D

Katniss
4/18/16, 9:44 PM
#8

#6 :) #7 låter trevligt :) Får se om någon i familjen ska in till stan innan fredag- men i alla fall så blir det scones på morgonen och sedan så ska jag nog göra ett collage eller så med bilder från vår resa i höstas, och från ett par nyliga händelser också :)

R.I.P. Anton 💔

Upp till toppen
Annons: