Annons:
Etikettsport-och-aktiviteter
Läst 1580 ggr
[[lodjurvarg]]
4/18/16, 8:12 PM

Någon som spelar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nu spelat detta spel i ett halvår och jag älskar det :3 Jag har fått nya vänner, utforskat nya ställen och haft väldigt roligt ^^ Jag hoppas fler folk kunde börja spela så kartan kunde utvidgas! :D

Annons:
Hoseok
4/18/16, 9:19 PM
#1

Känns ju lite som en geocache rip off.. Haha. Geocache fast tråkigare, typ.

Men om man tycker det är kul så är det nice.

Edit: Men jag kan känna att en QR-kod kanske är enklare att gömma än de flesta geocachar, så det är ju ingen dum idé så sätt.

[[lodjurvarg]]
4/18/16, 9:23 PM
#2

Jag spelar båda men då jag tagit alla roliga geocacher i mitt närområde och inte tar mig någon annanstans är detta en lösning. Är roligt att sätta ut egna och se att folk faktiskt tar dom xD Är också jävligt kul att ha unicorn race och tävla mot andra i klanen om första plats för att vinna special munzees.

Carrosh
4/19/16, 1:48 PM
#3

Jag började, men efter att jag failade med att hitta min första så avtog det lite och jag glömde liksom bort appen helt tills jag avinstallerade den. Har installerat den nu på nytt och ska göra ett nytt försök i kombination med geocachande :) Hoppas också på att fler kunde börja spela så man kunde få lite motståndare. Antar att det är roligast när man får lite tävling.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: