Annons:
Etikettlekar-och-skoj
Läst 1088 ggr
[Clifford5sos]
2016-04-22 15:57

Säg fina saker till varandra

Denna tråd går ut på att ni får skriva fina saker till varandra, kanske något ni tycker är bra med någon användare här på tonåringar eller bara något fint och uppryckande som går ut till alla. 

Inga negativa texter utan enbart positivitet i denna tråd ❤️

t.ex. jag tycker att alla här på tonåringar är underbara och fina människor, hoppas ni får en helt underbar helg 🌺

Annons:
Siarn
2016-04-22 16:26
#1

Vårda din avkomma, bli vän med din fiende. Älska din nästa som dig själv

[Clifford5sos]
2016-04-22 17:06
#2

Du är störst bäst och vackrast, ingen annan är som du, du är värdefull och älskad för den du är, du är du och du är en stjärna som lyser klar i de mörkaste stunder, du är du.

Corgitok
2016-04-22 18:30
#3

Försök inte att vara som de andra, om du själv lider av det. Försök hitta din egen gång, du kan inspirera många samt dig själv. Men kom ihåg att du är bäst oavsett!

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

JuliaMG
2016-04-23 20:08
#4

Du ser väldigt fin ut idag. Det gjorde du igår också och det kommer du att göra imorgon med. Du är fin precis som du är alla dagar året om, och låt ingen, inte ens du själv, säga något annat!

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Wowy
2016-04-23 20:49
#5

Gör man inga fel, gör man förmodligen för lite. (Okänd)

Le! Det gör inte bara din dag, utan leenden sprider sig som sandkorn i snöstorm (konstig idiom, jag vet🤪) och snart kanske hela världen ler mot dig. Klyschigt, ja, kanske. Men sant.❤️

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Upp till toppen
Annons: