Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 961 ggr
Corgitok
4/22/16, 10:02 PM

Peppa mig!

Jag måste verkligen städa mitt rum. Det är stökigt och fullt av fågelskit och fågelfjädrar vilket jag tycker är sjukt äckligt. Jag kan verkligen inte sätta mig upp och börja, klockan är redan 22.00 och om 12 timmar kommer en tjej med en hund jag kanske får passa i tre veckor och det kan inte se ut som skit här då. 

Peppa mig snälla<3 Jag är fast i min säng

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Annons:
Aleya
4/22/16, 10:13 PM
#1

Tänker inte peppa dig utan säga att du ska inte sitta på internet utan upp och städa bort skiten så du slipper skämmas.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

vendelay
4/22/16, 10:16 PM
#2

Tänk vad skönt det kommer kännas efteråt! Jag älskar känslan när allt är nystädat. Det är också mycket trevligare för gästen, om det är ostädat kan gästen lätt känna sig lite ovälkommen, förstår du hur jag menar? Dessutom kanske hon inte vill lämna ifrån sig hunden till dig om du verkar oansvarig, och det vore ju jättetråkigt! Tänk på att ju fortare du sätter igång desto snabbare blir du klar. Lycka till, jag vet att du kan gå upp ur sängen och fixa detta. 🤗

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Corgitok
4/22/16, 10:24 PM
#3

#1 #2 Tack så mycket! Nu känner jag för att städa. Måste bara lyssna klart på denna låten några gånger.. hehe xD

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

[Clifford5sos]
4/22/16, 10:50 PM
#4

Släng på lite pepp musik och dans städa färdigt rummet :-)

Corgitok
4/22/16, 11:22 PM
#5

Städat yay!! 

Inte dammsugit, men gör det imorrn på mamma sover.

#4 Aa gjorde de :)

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

[Clifford5sos]
4/23/16, 12:29 AM
#6

Bra jobbat! :-)

Annons:
vendelay
4/23/16, 4:44 AM
#7

Bra jobbat!! 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: