Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1165 ggr
[fin_kanin]
5/6/16, 5:38 PM

Favoritlåt?

Hallå! 

Skulle vara intressant att veta, vilken är eran favoritlåt/band/album/artist? 😉

Själv gillar jag Din Tid Kommer med Håkan Hellström! 😃

Annons:
frejaspluto
5/6/16, 5:42 PM
#1

Rammstein ! Alla låtar men mest en gammal låt, De hust

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Lightoller
5/6/16, 5:52 PM
#2

Pentatonix och Rammstein är mina absoluta favoriter. Dock är det inte riktigt samma genre. Du hast med Rammstein. Pentatonix's a capella är för underbart att lyssna till. Där är väl rather be eller Light in the hallway bäst. Även Home Free's coverlåt Ring of fire är totalt awesome.

ljungensjenka
5/6/16, 7:47 PM
#3

För tillfället är det Lost Boy av Ruth B, Fight Song av Rachel Platten, Try av Colbie Caillat & Your Type av Carly Rae Jepsen

Flöffo
5/6/16, 10:19 PM
#4

Mitt favoritband är The Pretty Reckless. Jag har nya favoritlåtar hela tiden, men min all time favorit låt är Forbidden Friendship av John Powell, älskar den låten, jag har lyssnat sönder den sen filmen kom ut 2010 😃

//Flöffo

Biancaa
5/7/16, 4:12 PM
#5

Nicki Minaj och Volbeat. Gillar alla Nickis låtar och den jag gillar mest av Volbeat är Lola montez :)

[Horse24]
5/7/16, 4:37 PM
#6

Min favoritgrupp/favoritband är nog Marianas Trench, även om jag väldigt sällan lyssnar på deras musik. Skulle också kunna vara Within Temptation…

Just nu är nog Låtsas som det regnar med Veronica Maggio min favoritlåt, men det kan säkert ändras om några dagar. Andra låtar jag lyssnat mycket på de senaste dagarna är I Don't Trust Myself med Mike Posner (cover), All I Wanna Do med Martin Jensen och Lost med Within Temptation.

Annons:
Ljusa
5/7/16, 7:33 PM
#7

Hamilton the musical, alla 46 låtar 😍

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

JuliaMG
5/7/16, 8:22 PM
#8

Jag lyssnar alldeles för mycket på musik för att kunna utnämna en favoritlåt, favoritartist mm. Några jag älskar är dock: Imagine dragons, Fall out boy, The Fray, Coldplay, Ed Sheeran, One Republic, Eddie Vedder, Jason Mraz, The Maine, Mayday Parade, Olle Murs, Oh Wonder, Pearl Jam, The Script och Sum 41.

Mina favoritlåtar just nu är: So cold av Ben Cocks, I´ll be good av Jaymes Young, Take me to church av Hozier, Fight song av Rachel Platten, More than a dream av Harrison Craig, Jesus christ av Brand new, What are words av Chris Medina, Human och A thousand years av Christina Perri, Soldier av Gavin DeGraw, Somebody to die for av Hurts, Hold back the river av James Bay, Iris av The goo goo dolls, Echo av Jason Walker, Battle scars av Lupe Fiasco, en drös av Linking parks topplåtar, How you remind me av Nickelback, A drop in the ocean av Ron Pope och Call me av Shinedown.

Jesus, det tog mig ett tag att få ihop den här listan. Jag har nog glömt en hel del också. Men här är de flesta iallafall.😃

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Kadoor
5/7/16, 9:14 PM
#9

Några av mina favoritband är Bring Me the Horizon, The Amity Affliction, Chelsea Grin, Betraying The Martyrs, Guns N' Roses, AC/DC, KISS och Asking Alexandria. Jag lyssnar på fler artister/band men det är dessa jag lyssnar på mest och som jag anser är mina favoriter. 

Mina favoritlåtar är nog Betraying the Martyrs- Lighthouse, The Amity Affliction- F.M.L, Chelsea Grin- Don't Ask, Don't Tell. 🙂

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

ElsaN.01
5/7/16, 9:46 PM
#10

Min absoluta favorit låt är nog House of Wolves av My Chemical Romance, men jag tycker väldigt mycket om hela det albumet, Welcome to the black parade. Tycker även väldigt mycket om nästan alla Cristina Perris låtar.

Turast
5/8/16, 1:35 AM
#11

just nu 

Lost Boy - Ruth B
You've got time - Regina Spektor
Hummingbird - Miss E

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

[eliinmeyer]
5/8/16, 12:22 PM
#12

Hett nu lyssnar jag mycket på Kent och bland annat deras senaste låt Egosit. Men deras album Vapen och Ammunition är det jag lyssnar på mycket också :)

Vikan
5/8/16, 1:53 PM
#13

Just nu har jag fastnat på Identity Disorder av Of Mice & Men och Sacred Words av Suicide Silence. Meen favoritbanden är nog Bring Me The Horizon, Black Veil Brides och Asking Alexandria ^^

Annons:
lollynonna
5/8/16, 3:44 PM
#14

Just nu är min favoritlåt I think im in love av Kat Dahlia!

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Charlotte Kittenheart]
#15

Chaser-Carrie Underwood 😍

[masken123]
5/8/16, 6:16 PM
#16

Några av Regina Spektors låtar, typ You've got time, Small town moon, On the radio och Fidelity. Nu de senaste dagarna lyssnar jag mycket på The sober scent of paper av The leisure society och även All I have seen av dem. Och The cave av Mumford & sons, den är väldigt mysig! Sen Panic! at the disco's låtar, har lyssnat på dem i flera år nu…

[Lollo 97]
5/8/16, 9:13 PM
#17

Just nu är mina favorit låtar

Break Free - Ariana Grande

Faded -  Alan Walker

I Took a pill in Ibiza - Mike Posner, Seeb

Bow Chicka wow wow - Meghan Patrick

In the ghetto - Elvis Presley

lövsångare
5/10/16, 9:11 PM
#18

Älskarälskarälskar twenty one pilots!!

Måne If it wasn't for this music, I don't know how I would've fought this. Måne

[Indii]
5/11/16, 9:39 AM
#19

Catatonias "Road rage" håller alltid!

IceTee
5/11/16, 12:38 PM
#20

Ååh, så svårt! Beautiful remains med black veil brides All your hate med black veil brides Knives and pens med black veil brides Situations med escape the fate This war is ours med escape the fate Jag kan inte göra listan kortare än så tror jag, hahah

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Elsaharr
5/11/16, 12:42 PM
#21

Nicki Minaj kommer alltid vara min Queen. Gillar Chris Browns musik också men inte hans beteende. Drake är bra med. Haha ja, jag gillar rappare :)

Zingo ;D

[fin_kanin]
5/11/16, 7:20 PM
#22

Har en ny favvo-låt nu, hehe! One dance, låten är på högsta volym i lurarna! Så bra!

Lustgas
5/12/16, 10:23 AM
#23

Favoritlåt: Jag är en vampyr - Markus Krunegård

Band: Kent

Album: Röd - Kent, eller möjligen Känn ingen sorg för mig i Göteborg - Håkan Hellström

Artist: Olle Ljungström 💔

Jojaton
5/12/16, 2:08 PM
#24

Kan inte välja en favoritlåt - Sail med Awolnation, Heartbeat med Childish Gambino, Runaway med Kanye West, Knights of Cydonia med Muse och 747 med Kent är några av dom. Beror ju på vad man är för humör! :)

Johanna - Instagram

Lustgas
5/12/16, 2:13 PM
#25

#6 Du måste vara den första svensken jag ser som också gillar Marianas Trench! Gud vad kul, känns som att det är nästan helt okänt här annars. Ett av mina favoritband också 😃

[Lollo 97]
5/12/16, 8:04 PM
#26

Har en ny favorit låt och artist, Slow Down - Douwe Bob. Fastnade för hans musik direkt jag hörde hans låt i eurovision i tisdags hehe.

Carrosh
5/13/16, 11:13 AM
#27

Min favoritlåt är Holy Wars… the Punishment Due med Megadeth.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
kae
5/13/16, 2:37 PM
#28

Highlights - Kanye West är min favoritlåt just nu.

Upp till toppen
Annons: