Annons:
Etikettövrigt
Läst 442 ggr
ilenna90
5/12/16, 10:53 AM

blogg.se

vet inte om det finns nått bättre forum att fråga i men jag testar här. 

jag är verkligen inte bra på designer så har ingen aning hur jag ska fixa det här -.- under ´senaste inläggen´ syns dom 20 senaste. och dom är alla lagda på samma kategori (det är en skrivblogg så en massa olika kapitel alltså.) 
men hur ska jag kunna få fram dom äldre inläggen? klickar jag på kategorin dyker bara dom 3 senaste upp. (och det finns inte någon ´äldre inlägg´-knapp eller liknande.)
så det är helt enkelt omöjligt för läsare att få fram kapitel 1-25 just nu. hur löser jag det här? :/

Annons:
Lightoller
5/12/16, 6:14 PM
#1

Det fungerar inte att samla alla kapitel i en kategori? Jag har för mig att inläggen brukar synas då. Annars kanske du tillåta fler inlägg i stilmallarna.

ilenna90
5/12/16, 6:41 PM
#2

jo precis som jag sa har jag redan alla inlägg i samma kategori, och att om jag klickar på den dyker istället bara dom 3 senaste upp. 

jo det finns väl förmodligen nån sån funktion, men samtidigt så känns det som att den listan kommer bli superlång då o: så skulle ju hellre vilja att alla kom fram om man klickade på kategorin - dels att det då syns fler inlägg än 3 - och att man kan klicka på ´tidigare inlägg´ och på så sätt få fram fler sidor liksom. men jag har hittar verkligen inte hur man ska lösa det O.o

Lightoller
5/12/16, 7:46 PM
#3

#2 Ojdå, läste lite för snabbt! Jag gjorde samma ändring på min blogg för ett tag sedan, så behöver du hjälp kan du slänga iväg ett PM. Jag tror inte blogg.se har en "äldre inlägg"-knapp, i varje fall inte längre men det är mycket möjligt att jag har fel.

ilenna90
5/12/16, 8:41 PM
#4

Haha ingen fara. Vad snällt! Skickar ett pm på en gång :) Jag har en annan äldre blogg på blogg.se och där har jag äldre inlägg-knapp så försökte kopiera över den koden men det funkade inte heller -.-

Upp till toppen
Annons: