Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 693 ggr
Turast
2016-05-24 23:48

Kläder på studenten?

Vad ska ni som tar studenten nu i vår ha på er? 

Har ni studentmössa? Någon speciell eller "bara" en vanlig?

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
Turast
2016-05-25 11:59
#1

Själv har jag ingen studentmössa alls, ingen vit klänning  eller sådant :) 

Jag ska ha en gigantisk röd sombrero, ett par vita harembyxor och någon topp som jag inte bestämt än 😃 På fötterna blir det ingenting, barfota is the shit liksom!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

vendelay
2016-05-25 14:40
#2

#1 Det är flera år sen jag tog studenten så jag borde väl inte svara men jag vill bara skriva att du är så cool! 😃 Tycker dina kläder låter fantastiska och du kommer definitivt bli ihågkommen! 👍🥳

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Turast
2016-05-25 15:06
#3

#2 tack! vad glad jag blir 😃 Är väl allmänt "känd" på min skola just för hur jag är och ser ut haha…! Min klass är dock dum i huvudet (frös ut mig i höstas osv och ringde runt till mina kompisar och spred massa skit om mig) så jag kommer inte vara med på utspringet och allt det där man gör med klassen.. Men övrig tid på studenten ska jag fan rocka! 🥳

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

vendelay
2016-05-25 15:09
#4

#3 Ugh, vad tråkigt att du hamnade i en sån klass. Bra att du ändå har bestämt dig för att göra din grej! 😃

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Zadeira
2016-05-25 15:27
#5

#3 Vad gör man mer på studenten? Eller du menar typ studentfesten?

Turast
2016-05-25 15:29
#6

#4 ja det suger lite! Men har många andra bra folk på skolan 😃

#5 Bal, utspring, middagen, vagnåkeriet, mösspåtagningen.. tror det var allt? kan ha glömt något eftersom jag inte planerar att vara med på mer än frukosten och betygsutdelningen :)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
Zadeira
2016-05-25 15:38
#7

Ah, tänkte inte så långt.  Jag var bara med på frukosten, betygsutdelningen och själva utspringet. Åkte egen bil med en kompis.

Scorpio97
2016-05-25 22:22
#8

Jag ska ha mössa, en ganska dyr variant. Samt en vit väldigt lång klänning (enda som ska ha långklänning verkar det som). Hatar egentligen att ha klänning, men jag hittade inget bättre alternativ. Vill inte vara för "avvikande" eftersom jag tycker det är roligt med lite tradition, att man ska ha kostym eller vit klänning. Och något kostymliknande skulle bli alldeles för varmt för mig. Men lång klänning känns okej, även om jag nog byter om så fort jag kommer hem. 

Däremot ska jag ha en knallröd klänning på balen, då kan jag nog stå ut en del, haha.


//Jessie

Upp till toppen
Annons: