Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 763 ggr
Kotten_02
2016-06-06 13:02

Hål i öronen?

Jag vill jättegärna ta ett nytt hål i örat till hösten men jag vet inte vart jag ska ta. Jag har helix och två "vanliga" hål på vänster öra men bara ett "vanligt hål på höger. Så några förslag vad jag kan ta för hål på höger öra?

Annons:
Galenidjur
2016-06-06 13:18
#1

oj. Det är ju jättesvårt för oss att avgöra. Kanske ta ett till "vanligt" hål på höger öra så det blir symmetriskt? (jag antar att du med "vanligt" menar  i örsnibben typ? ) Jag själv har tre "vanliga" i var öra.  Skulle bli tokig om det inte var symmetriskt  så det är vad jag hade gjort om jag var du haha. Men alla är vi ju olika!

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

ipopuma
2016-06-06 22:43
#2

Har två på en och två på det andra (ska ta ett tredje där) plus en helix. Skulle gärna vilja ha en stav men är tveksam till dig men snyggt är det

[rumelle]
2016-06-07 08:44
#3

Det beror ju som sagt på helt vad du själv tycker känns bäst. Personligen trivs jag bäst när det inte är symmetriskt och har 7 piercingar i höger öra (5 i rad från örsnibben och uppåt + 2 helix) och 3 i vänster (en i örsnibben och en i samma höjd som det femte hålet från örsnibben på det andra örat samt en conch). Om du har planerat att göra det till hösten så har du ju lite tid på dig att fundera på vad du tror att du skulle trivas bäst med. 🙂

ipopuma
2016-06-08 15:34
#4

Ok till dig ska stå till det. Hahahahha. Men kör på det du tycker äe snyggt och varje öra har sin egna form man kan köra efter. :D

Upp till toppen
Annons: