Annons:
Etikettlekar-och-skoj
Läst 1283 ggr
Corgitok
6/8/16, 8:58 PM

Bra/Dåligt med dig själv

Berätta 3 saker du inte gillar med dig själv och 3 saker du gillar med dig själv. Kan vara om något du gör,utseendemässigt, personlighet, något du inte gör osv.

Jag börjar:

Gillar inte:

-Överdriver mycket och kan vara för mycket.

-Fula och nedbitna fingernaglar har jag, hehe🤫

-Att jag känner att allt jag gör är fel

Gillar:

-Jag bryr mig om folk och försöker hjälpa de. Behöver en gamling hjälp, har en person tappat något på gatan osv mår jag dåligt om jag inte hjälper till. Man måste ju ta hand om varann liksom.

-Att jag vågar en del och inte bryr mig om det är pinsamt. Kan göra vad som helst på stan utan att skämmas egentligen! 🙂

-Jag är en glädjespridare och har alltid ett leende på läpparna om allt är som de ska

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Annons:
Turast
6/8/16, 9:52 PM
#1

Ogillar

- Jag är tjock och ful hah

- Jag är väldigt emotionell, när jag är glad är jag skitglad, när jag är ledsen går världen under typ

- Jag kan få ångest/stressattacker som får mig att låsa mig totalt

Gillar:

- Jag är kreativ

- Jag bryr mig om mina nära och kära väldigt mycket och kan gå genom eld för dem

- Svårt med en tredje men det måste vara att jag lyckats hitta och köpa två helt fantastiska hundar som jag inte ens förtjänar haha <3

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Corgitok
6/8/16, 10:13 PM
#2

#1 Jag tycket att du är jättefin!🙂

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

LeeKnow
6/8/16, 11:47 PM
#3

Gillar inte; •Att jag är så sjukt blyg, klarar inte av att t.ex beställa mat själv.. •Att jag alltid skriver så drygt och kaxigt här på iFokus utan att mena det.. •Att min blyghet hindrar/hindrat mig från att ha det liv jag VILL ha Saker jag gillar; •Min kroppsform. Får jag bort mitt fläsk är jag sjukt nöjd med min kropp. •Att jag är kaxig och dryg, på ett snällt sätt :) •Att jag är bra på att skriva berättelser/långa texter •Att jag är såpass mogen (kanske inte verkar vara det, men jag lovar att jag är det… xD) •Värmlänning :D

[Charlotte Kittenheart]
6/9/16, 12:19 AM
#4

Saker jag inte gillar:

  • Jag bryr mig för mycket om vad personer jag inte känner tycker
  • Jag tar saker för hårt. Kan ligga och vara rädd och ledsen i flera dagar om jag har råkat varit taskig mot någon.
  • Jag dömer personer jättelätt

Saker jag gillar:

  • När jag har lärt känna någon vågar jag vara mig själv till 110%
  • Jag har vågat sparka ut personer ur mitt liv
  • Jag brinner för det jag älskar
Fridaaaa
6/9/16, 3:32 PM
#5

Ogillar

- Känslig som person, dvs har för lätt för att börja gråta, oroa mig, om saker händer brukar det ta lång tid förmig att återhämta mig psyksiskt tex

- Mina lår, rumpa och mage, men jobbar på det! :)

 - Att det är så mycket min mage reagerar på, känslig (IBS)

Gillar

-  Sann djurvän och värnar om mina medmänniskor

- Djur och fotogradering - ♥ bästa som finns!

-  Hus på landet med sambo och djur

Jag är så lyckligt lottad som har en underbar sambo, djur och familj som alltid finns där för mig vad som än händer ♥

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Wowy
6/9/16, 3:55 PM
#6

Ogillar:

  • Mitt självhat och de jobbiga tankarna.
  • Att jag ibland knappt orkar leva.
  • Att saker jag säger kan låta uppkäftigare än vad jag menar.

Gillar:

  • Att jag är duktig på att skriva!❤️
  • Att jag är nöjd med mitt utseende, finns ingenting jag skulle vilja ändra på!
  • Att jag har sympati för djur och människor.
  • + En bonus: Att det var svårt att komma på saker jag ogillar med mig själv.🙂

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Annons:
ipopuma
6/9/16, 6:43 PM
#7

Ogillar

  • Ser ej bra ut och skulle behöva loosa sådär 5 kg 
  • Dåligt självförtroende eller nja något i den stilen leder till att jag kan bli ganska jobbig och dålig socialt och litar inte riktigt på någon och har svårt att ta åt mig saker, mycket som går under den kategorin
  • Min PMS för den är hemskXD (fast det är ändå lite kul)

Gillar

  • Försöker alltid se saker ur den andres perspektiv o blir nästan aldrig arg, blivit arg 6 gånger i mitt liv isch (dock ej bra egentligen men ja en bra egenskap som jag gillar)
  • folk säger jag är duktig på hundträning så det tar jag åt mig
  • Tycker själv att jag är helt okej intelligent vilket är den egenskapen jag tycker är mest attraktiv hos någon (#nörd XD)
ljungensjenka
6/9/16, 7:16 PM
#8

Ogillar: *Har alldeles för lätt för att bli arg och låter känslorna styra det mesta… *Att jag alltid säger att jag inte jämför mig med andra men jag egentligen gör det. *Äckliga hetsätning och sockerberoende vilket försämrar min IBS +Att det var svårt att hitta saker jag gillar med mig själv. +Att jag är 16 år men mina drömmar är redan krossade. Gillar: *Att jag börjat våga stå upp för mig själv. *Att jag relativt ofta lyckas med det jag vill, om jag bara kämpar. *Mina ögon, trots att de är snea och olika stora.

Corgitok
6/9/16, 7:31 PM
#9

 #5 "Djur och fotogradering - ♥ bästa som finns!

-  Hus på landet med sambo och djur"

Menar inte dina intressen eller vad du gillar om annat  🙂

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Fridaaaa
6/10/16, 8:30 AM
#10

#9 Framgår dock inte i inlägget. Utan det kan tolkas som saker man gillar allmänt, både kroppsligt, personlighet, intressen mm.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Corgitok
6/10/16, 4:01 PM
#11

#10. Jo. "Berätta 3 saker du inte gillar med dig själv och 3 saker du gillar med dig själv." #

 Kan vara om något du gör(att vara för pratig),utseendemässigt(ens ben), personlighet(att man är okänslig), något du inte gör (inte vågar bada men vill men du e rädd) Menar om en själv .

Men vi släpper det nu, ville bara förklara!

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Fridaaaa
6/10/16, 4:39 PM
#12

#11 Tänkte mest eftersom du skrev "osv" Men då vet jag, men kan dessvärre inte redigera nu i efterhand.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Snuffles
6/10/16, 9:34 PM
#13

gillar inte:

- mitt dåliga tålamod
- min selektiva mutism
- att jag har ångest för saker jag tycker är pinsamma i evigheter, när alla andra säkert redan glömt det eller inte ens märkt något

gillar:
- födelsemärkena under mitt öga (det är typ ett pyttelitet och sen ett större bredvid och det ser ut som stjärnor)
- att jag inte stödjer dödande och utnyttjande av djur 
- att jag fortfarande är barnslig

Annons:
Carrosh
6/12/16, 7:12 PM
#14

Ogillar
* Skjuter ofta upp saker och ting till sista stund
* Problemmage som orsakar stora problem stundvis.
* Att jag är sån slarvmaja hemmavid.

Gillar
* Min musikaliska förmåga + talang ihop med övriga kreativa förmågor och talanger hos mig.
* Att jag är så glad, positiv och lättroad. Jag har sällan tråkigt.
* Har otroligt lätt att lära mig nya saker.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Linn3a
6/13/16, 1:59 AM
#15

Ogillar -Är ganska blyg och blir lätt generad -Mitt stora födelsemärke på ryggen -Gör nästan ingenting på fritiden, sitter mest hemma o spelar sims hehe… Gillar -Är ganska lugn och blir sällan arg -Min kropp -Har ett ganska bra minne

Regiina-c
6/17/16, 8:03 AM
#16

Ogillar: • att jag ser sur ut ofta (vilket jag inte är) vilket gör att folk tror jag är otrevlig :/ •jag vågar tyvärr inte alltid ta kontakt med personer jag vill lära känna mer •att jag måste sminka mig om jag ska gå utanför hemmet.. har såpass mörka ringar under ögonen så jag nästan ser omänsklig ut (😂) trots jag är utvilad Gillar: ° lägger ner mig i allt jag gör ° bryr mig om andra mer än vad jag bryr mig om mig själv ( vet ej om man ska ta det på gilla eller ogilla) °jag är skeptiskt när det kommer till att umgås med folk.. och jag tror det har gjort att jag inte har många vänner,men de få jag har är riktigt bra istället!

Upp till toppen
Annons: