Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 781 ggr
Lizelda
2016-06-11 17:02

Måste få gnälla

Alltså, jag har en "härlig" kompis som jag träffar då och då. Jag vet inte om man kan säga att vi är nära för på ett sätt är vi det men ändå inte. Men i alla fall, jag ska till Italien i sommar, vilket vi pratat om flera gånger för jag ville att hon skulle följa med och jodå, det ville hon gärna och trots att jag stött på henne om det flera gånger så fick hon liksom inte tummen ur att ta sig tid att planera så när vi hipp som happ köpte en valp där som jag ska ta med mig på vägen hem så var jag ju tvungen att åtminstone bestämma vilket datum jag skulle hem. Sagt och gjort så hörde jag av mig till henne och berättade när och var jag skulle göra min hemresa men sa att inga andra datum eller ställen är bestämda eller bokade, förutom att jag var sugen på att flyga till Rom och sedan åka runt lite innan jag flög hem. Då blev hon upprörd och sa att det minsann inte kändes bra att åka med när hon inte fått vara med och planera :meh: Fine with me, då kunde det lika gärna kvitta. Helvete vilket liv det blev när hon fick klart för sig att jag tänkte åka även om hon inte följde med! Behövde ju ändå hämta hunden så varför inte semestra samtidigt när resan ändå var betald och jag ville dit? Fick en lång utskällning och uppläxning om att hon minsann aldrig skulle låta sitt barn göra så, det var väldigt otryggt och oansvarigt! Jag åker tre veckor innan jag fyller arton och det är långt ifrån första resan jag gör själv. :meh:

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
Agafia
2016-06-11 17:19
#1

Vad som är intressant är väl vad dina föräldrar säger ….. Eller ? Själv åkte jag till London i en vecka ensam när jag precis fyllt 17 år , använder man sitt sunda förnuft o inte är naiv brukar det gå bra att resa även om man är ung .

Lizelda
2016-06-11 17:26
#2

#1 Precis. Min mamma är ju helt okej med det och jag har ju inga problem med att ta mig fram själv så vet inte vad problemet är..

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Agafia
2016-06-11 17:29
#3

Då så , låt det rinna av dig och ha en fin resa 😊

Upp till toppen
Annons: