Annons:
Etikettalkohol-och-droger
Läst 1257 ggr
Ambrose
6/14/16, 7:00 PM

Är det narkotika?

Hade precis ett jättebråk med min lillebror(23) eftersom han hade stulit (små)grejer av mig. Slutade med att jag drog iväg en hel hög med grejer i hans rum. Han lämnade tillbaka min grejer, och jag plockade upp i hans rum (men det vet han inte att jag har gjort). Hittade en liten påse med vitt och ljusbrunt pulver i. Det luktar väldigt starkt, nästan som någon sort te eller schampo på steroider. Lämnade det till morsan men hon visste inte heller vad det var. Jag tog en bild, någon som vet vad det kan vara? Beteendemässigt så är brorsan en psykopat, saknar empati, är otroligt egoistisk och han kan inte vara i samma rum som någon utan att det blir bråk. Han är även vaken hela nätterna, och sover hela dagarna.

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Annons:
Honestyisdead
6/14/16, 7:15 PM
#1

Skulle det vara droger så säljer han. För då är det mycket!

Ingen här kan svara på vad det är genom en bild tyvärr.  Bara gissa.

Vad säger han själv?

Ambrose
6/14/16, 7:19 PM
#2

Jag har inte frågat, och verkar inte som att morsan har vågat fråga än heller. Håller med om att det är mycket. Finns det något annat som skulle kunna se så ut och lukta te-ish? För det finns väl inte te i pulverform?

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Honestyisdead
6/14/16, 7:31 PM
#3

Tycker först och främst att bilden bör tas bort ifall det är droger.

Aleya
6/14/16, 7:47 PM
#4

Ta det till polisen och be dom analysera det.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

_Fisken
6/14/16, 7:53 PM
#5

Göm det. Om det är narkotika som kommer han säkert å leta febrilt efter det efter ett tag.. Då vet du…det bästa du kan göra för honom då är att dra in polisen.

Hoseok
6/14/16, 10:43 PM
#6

Ser ut att kunna vara malet meth om det nu verkligen skulle vara något.

Se till så ni pratar med honom så ni kommer fram till en lösning på det. Förstår att det är svårt men dra inte in polisen om det nu skulle vara något annat heldumt.

P.S. Tar bort bilden av säkerhetsskäl.

Annons:
Ambrose
6/17/16, 10:56 PM
#7

Tack för svaren. Tyvärr har jag lämnat över det till min mor, men hon vågar nog inte konfrontera honom om det. Hade en till incident i morse där han var extremt aggressiv och även fysiskt mot mig över ett paket juice…. Misstänker att jag aldrig lär få veta vad som fanns i påsen… :/

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Honestyisdead
6/17/16, 11:18 PM
#8

#7 Din mor borde ta sitt ansvar som förälder och gå till polisen och be dom kolla vad det är. Är det droger är han skyldig en jäkla massa pengar till någon och det lär drabba hela familjen. 

Hot mm. lär inkomma. OM det är droger.

Upp till toppen
Annons: