Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 575 ggr
isalid
6/15/16, 9:33 PM

Virus

Min Asus surfplatta fick en "virusattack" för några dagar sedan. Eller rättare sagt jag höll på med den och det kom upp en ruta "virus upptäckt ladda ned denna app inom kort för att din enhet inte ska skadas" typ. Jag laddade genast ned appen och nu när skannar enhet,filer och SD kortet så finns det inget hot. Kan detta skada nätverket,eller resten av min familjs enheter? Kan jag vara lugn eller bör jag fortsätta skanna regelbundet? Jag har inte vågat Berätta för pappa än,tänk om jag har råkat skada nån annans surfplattor oså! Snälla hjälp mig!

Annons:
dermot
6/15/16, 9:50 PM
#1

Vad heter appen?

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




[Klave]
6/15/16, 10:16 PM
#2

Det är ett trick för att få folk att ladda ner appar, ju fler nerladdningar en app får desto mer pengar får apptillverkaren via reklamer i appen. Det är bara att avinstallera appen. Du har inget virus. Du kan endast se att du har ett virus ifall du har ett program eller app som letar efter virus och isåfall noterar dig. Har du inte det och får upp en sådan ruta tex. Via en browser är det reklam.

Upp till toppen
Annons: