Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 616 ggr
Whippet
2016-06-17 10:34

Fick mens igen :(

Hej. Jag hade min "vanliga mens" för 2 veckor sedan, och idag när jag vaknade såg jag att jag hade fått det igen!? Varför har jag fått det? Sen är det nästa skrattretande, köpte vita jeans igår som jag var super nöjd över som jag ska ha imorgon, (ska på släktträff) :( Vet inte vad jag ska göra :( Kan inte fråga någon heller för min mamma kommer inte hem förrens 16.30 :/

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
Bill&Bull
2016-06-17 10:37
#1

Mensen kan leva sitt egna liv ibland utan att det är något allvarligt. Du kanske bara kommer få lite småblödning, eller är det lika mycket som annars?

||My Love For Animals Is Immortal||

Aleya
2016-06-17 10:38
#2

Man kan ha vita byxor fast man har mens. Kroppen kan göra på detta sättet utan att det är något konstigt. Och särskilt om man nyligen fått mens, då menar jag sin första mens någonsin.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Whippet
2016-06-17 10:48
#3

#1 Det är nog inte lika mycket som vanligt, har ju redan blött en gång denna månaden, kan der vara så att man bara blöder lite 1 dag, eller kommer det hålla på som en vanlig blödning? #2 Jag vet, men får alltid känslan att jag blöder igenom :/ speciellt om jag har vita byxor. Jag fick min första mens i januari 2015 det är mer än ett år sedan.

I'm out Vilar huvudet i handen

Bill&Bull
2016-06-17 10:55
#4

#3 det kan vara en kort blödning eller som din vanliga mens igen, omöjligt att veta men som sagt kan det bli så ibland utan att det är nån fara :)

||My Love For Animals Is Immortal||

Aleya
2016-06-17 11:54
#5

#3 det är inte så länge du haft den. Så det är inge konstigt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: