Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 873 ggr
kameraflickan
6/22/16, 8:51 AM

Sa jag för mycket?

Har lite smått panik just nu… Jag hade ett "deeptalk" med, vi kan kalla honom H, och jag berättade b.la om att jag har väldigt svårt att ta intiativ pga väldigt lågt självförtroende och tanken att någon ska döma mig…

Blev det för mycket tror ni? Att jag var ärlig med det så han inte tror att jag håller tillbaka för jag inte gillar honom. Jag har aldrig haft ett förhållande tidigare och det har han samt ha är betydligt mer erfaren på den fysiska biten… 

Han verkade inte tycka något speciellt om det, utan vi snackade lite gällande den saken osv så det är bara jag som grumlar men sa jag för mycket? Blev det för hastigt, tvivlar han på oss nu…? Så många frågor och jag vet inte vad jag ska göra… Vi har träffats under 5 ggr men snacka var dag… Är det för tidigt att gå in på de djupa tankarna då? Och borde detta (mitt låga självförtroende och brist på intiativ) spela någon större roll om vi har känslor för varandra? För mig behöver jag bara komma förbi den där spärren som gör att jag håller tillbaka, sedan kan jag bli hur bekväm med en person som helst, nästan för bekväm.

Som sagt, det är inte pga av hans svar eller så utan bara jag som är otroligt ny på detta….

Annons:
Corgitok
6/22/16, 2:34 PM
#1

Känner du att ni kan lita på varann tillräckligt går det väl bra. Vad skulle han göra mot dig liksom? Tror inte att du behöver oroa dig :)

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

[134643]
6/22/16, 7:32 PM
#2

Har han problem med det till den grad att han inte vill fortsätta med dig så är han nog inget vidare att ha ändå. Han blev säkert bara glad över att du vågade berätta det. Så försök att inte övertänka så mycket, ta det som det kommer! :)

Corgitok
6/22/16, 7:35 PM
#3

Vill bara tillägga att jag är en person som tänker väldigt mycket också. Skriver jag till någon jag tycker om kan jag tycka att jag kanske var för privat eller att jag ha sagt för mycket för att personen inte get super tydliga svar, men det var bara jag som överreagerade. Det kan vara så i ditt fall också!

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

kameraflickan
6/22/16, 11:05 PM
#4

Tack snälla för svaren! Det var bara jag som nojjade, vi har snackat som vanligt idag och han verkar inte tycka det var något fel med att jag tvivlade på mig själv osv. Hade dock önskat annan reaktion av honom när jag berättade om allt detta men men… Ja, jag får försöka att inte övertänka för mycket, allt låter alltid värre när man övertänker som ni sa! Nu ser jag framemot ännu en dejt med honom i helgen :D.

Upp till toppen
Annons: