Annons:
Etiketthusdjur
Läst 1239 ggr
Äppelsnäckan
2016-06-27 21:26

Söker djurälskande vänner

Jag är en tjej på 16 år som vill lära känna personer som brinner för djur. Jag själv brinner för hundar och planerar för ett hundköp när jag tagit studenten. Jag vill träna och tävla i lydnad samt träna drag och även nåt mer. Har även marsvin vilket jag haft sen barnsben, en katt och två akvarier med fiskar och snäckor. Vill lära känna andra som också har passion för djur. Kaniner, marsvin, hamstrar eller hundar spelar ingen roll. Skicka ett PM till mig. Hoppas vi hörs!

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Annons:
Love Lejonhuvadekaniner
2016-06-28 12:23
#1

Kan inte skicka PM av nån anledning:( kanske kan adda på snap ist?:)

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Äppelsnäckan
2016-06-28 12:35
#2

Testa igen, annars kanske Instagram eller Facebook? :) Jag har inte Snapchat

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Äppelsnäckan
2016-06-28 15:50
#3

#1 Jag har PMAt dig!

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

rainmore
2016-06-28 22:22
#4

Det kan ju ses ett hyckleri i att många "djurälskare" inte är djurälskare utan husdjursälskare. Verkliga djurälskare skulle inte bidra till konsumtion av kött, ägg eller mjölkvaror (kor separeras från kalvar osv.)
Vet inte om rubriken istället skulle vara "husdjursälskande" ?

[Lindis123]
2016-06-28 22:29
#5

#4 hur vet du att TS inte är vegetarian/vegan?

rainmore
2016-06-28 22:47
#6

Nej jag menade i att fråga efter andra "djurälskare". Det framgår inte om det är efter verkliga "djurälskare" eller "husdjursälskare". F ö så äter vegetarianer i vanlig mainstream-bemärkelse ägg och mjölk och tänker strikt sett inte på djur då. Men det är väl så, att husdjur ses som nåt annat, trots att t ex kor är däggdjur också.

Annons:
Corgitok
2016-06-29 12:12
#7

#4 Tror hon söker vänner att prata djur om för att det är hennes intresse. Inte vegansim och vegetarism. Hon kanske nu är vegan men ändå :P

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

vendelay
2016-06-29 15:02
#8

Det är ju alldeles OT, hoppas TS kan ha lite överseende, men jag måste hålla med rainmore. Djurälskare och husdjursälskare är ju faktiskt inte alls samma sak.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Anonymos
2016-07-03 21:55
#9

PM.a mig , kunde inte PMa dig heller :/ hade vart jättekul med nya kompisar :D

/Anonymos

vendelay
2016-07-03 22:09
#10

Varför kan ni inte PM:a TS? Vad händer om ni försöker? Jag har inte testat att skicka iväg något men jag får ju upp att jag kan skicka meddelande?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: