Annons:
Etikettövrigt
Läst 731 ggr
ilenna90
6/29/16, 11:18 AM

instagram senaste versionen

Ni som har senaste instagram-versionen: hur ser den ut? Har den där förändringen kommit att bilderna inte visas i kronologisk ordning utan att ens vänner kommer överst osv?

Annons:
ljungensjenka
6/29/16, 11:29 AM
#1

Inte vad jag har märkt :) Tycker den är precis som innan men fräschare utseende och enklare att byta mellan flera konton

ilenna90
6/29/16, 11:36 AM
#2

alright, tack för svaret :)

Sagolikt
6/29/16, 2:45 PM
#3

För mig har det blivit en annorlunda ordning (icke-kronologisk). Har inte vant mig än.

ilenna90
6/29/16, 3:52 PM
#4

åh vad dumt >< har sett till att inte uppdatera instagram för att jag absolut inte ville ha den versionen, men nu måste jag köpa ny mobil så lär väl få den versionen jag också :(

Corgitok
6/29/16, 7:26 PM
#5

Ikonen är skitful enligt mig, men annars är den la okej :)

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

ilenna90
6/29/16, 8:08 PM
#6

#5 ja jag gillar den gamla ikonen mycket bättre! den nya är för flashig på nått sätt O. o  men det verkar som att en del har kvar den kronologiska ordningen trots att dom uppdaterat, medan en del andra, som #3, har fått det där okronologiska (som ju är helt vansinnigt att man inte får välja bort.)

Annons:
Accalia
6/29/16, 8:33 PM
#7

Ja tycker mycket bättre om den gamla ikonen, denna ser ut som de verkligen försökt att få den stilren eller va man ska säga, sen hade jag velat att man skulle kunna välja de där med kronologisk ordning som en inställning, för jag vill ha att de kommer i ordning efter när personerna lagt ut fototna, som de va förr, inte som de e nu att de kommer efter vad man brukar gilla, för vissa brukar jag titta va de lägger ut, men kanske inte alltid gillar, så gillar inte det. Men hur det ser ut inne på appen är väl okej, hade inte behövt en förändring men de ser väl bra ut hah

Sagolikt
7/1/16, 11:49 AM
#8

#4. Jag var tyvärr tvungen att ominstallera appen för Instagram krashade hela tiden. Det har åtminstone blivit lite bättre.

Usch, att det ska vara så svårt att vänja sig vid nya saker, haha.

kae
7/1/16, 2:51 PM
#9

Man märker inte så mycket skillnad, om det är någon speciell (eller alla) vars poster du vill se så kan du sätta på noteringar.

ilenna90
7/1/16, 3:14 PM
#10

#9 jo fast noteringar blir mest jobbigt, är betydligt smidigare att kunna bläddra i sitt flöde och se allas bilder. för jag vill såklart se allas bilder som jag följer, men jag är inte någon som gillar på alla bilder jag gillar så instagrams så kallade algoritm skulle vara totalt värdelös för mig :/ får väl hoppas på att instagram lyssnar på sina följare och åtminstone låter en få ett eget val att aktivera okronologisk ordning eller inte :) 

tack för svaren iaf :)

Upp till toppen
Annons: