Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 611 ggr
[Littlepig]
2016-07-03 02:06

Köpa mensskydd från amazon??

Okej, här kommer en liten konstig sak. Det är såhär att jag tänkte köpa en sak från Amazon. Men då såg jag också på en youtube video att en tjej rekommenderade att köpa bindor därifrån. Konstigt, jag vet. Men jag har ju bara av Libresse och så, Always har ju inte speciellt stort sortiment i Sverige heller. Tänkte beställa av andra märken, som inte finns i Sverige som jag hört många prata om och ge bra rekommendationer. Är det verkligen värt det att frakta hit ett paket bindor och den andra saken liksom? Någon som beställt från Amazon och har erfarenhet? Är det som Blocket där privatpersoner lägger upp eller som ett helt företag? Googlat lite och det verkar vara hyfsat säker men är osäker på de punkterna. Tacksam för svar! (Kanske la tråden i fel kategori men tänkte eftersom det handlar om mens så). Och ja det är sånt här jag kommer på två på natten.

Annons:
Carrosh
2016-07-03 10:49
#1

Vet inte om jag skulle tycka det var värt att beställa, med tanke på att man får betala frakt och så. Blir ganska dyrt då.

Butikerna har ju ofta egna märken, till billigare pris, så utbud finns det gott om. Gäller bara att hitta det som passar en själv. :) Även på apoteket finns ju mensskydd.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: