#29 jag har inte sagt att hon har någon attityd, jag sa att hon är lite fml just nu. Okej, du spekulerade, du spekulerade väldigt fel så, för så är fallet inte.
#30 har jag vägrat? Jag tycker bara det känns konstigt att be sin kompis ge ut information om en situation som jag sen ska ge till främmande människor på nätet för att få fram något hon själv inte bryr sig om..
#31 du har själv en åsikt om det trots att du inte vet hur det gick till, du gör ju samma sak??
Om hon gjort fel nej, såklart inte, men det vet vi inte, allt vi vet är att hon fick sparken pga av det. Jag själv tror att det var så att hon fick attacker, gick ifrån en stund och så kom hon tillbaka sen, som hon brukar göra, därför gav hen nog henne sparken för att hon inte skötte sina arbetsuppgifter, vilket jag tycker är fel, frö hon kan inte hjälpa att hon inte kan sköta det. Om du tycker det är okej, visst tyck det då, men jag tycker såhär och kommer inte tycka annat. Jag ger också upp denna diskussionen med dig då du också tycker som du tycker fast du inget vet. Jag bara undrar varför du tycker du verkar veta mer om situationen än mig, trot att du inte gör det