Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 1391 ggr
gg123g
2016-07-19 15:39

Behöver en hobby!

Kort sagt jag vill ha något att göra, men inget sådant man ”åker iväg” och gör utom något man kan göra själv, hemma och Järna utomhus, eller inte just hemma men i området… typ. Några förslag!

Annons:
Ikajo
2016-07-19 15:47
#1

Läs böcker. Riktiga böcker. Du kan ta med dig dem nästan överallt, de klarar av att vara i solljus och batteriet är oändligt. Som ett plus kan du bli road och allmänbildad på samma gång utöver att förbättra din svenska eller engelska beroende på vilket språk du väljer att läsa på.

Jag kan ge tips på böcker du skulle kunna gilla. Läsa är en riktigt bra hobby!

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

gg123g
2016-07-19 17:07
#2

Jag läser faktiskt redan väldigt mycket just nu läser jag fem böcker samtidigt, men det är inte rikdikt vad jag skulle vela gör hela tiden hela dan. Men bra tips annars för jag älskar att läsa!

Ikajo
2016-07-19 17:47
#3

Rita? Köp ett skissblock och några bra pennor. Rita kan man göra lite varstans och ju mer man gör det ju bättre blir man. Se bara till att du köper ett riktigt bra sudd, inget slår ett bra sudd.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

MrFabulös
2016-07-19 18:15
#4

Spela Pokémon Go? Krävs en fulladdad telefon men man får mycket motion och om du inte är intresserad av det så kan du typ pyssla, städa ;) inte direkt en hobby men det är bra iaf eller om du har djur så kan du umgås med de eller försöka lära de trix?

Äppelsnäckan
2016-08-07 19:47
#5

Pyssla, göra en egen hemsida, fotografera, träna, skriva berättelser/noveller, spela ett instrument, umgås med djur, geocaching.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Potatisbarn
2016-08-07 23:03
#6

Jag dansar balett, visserligen något som man ju "åker iväg" för att göra men det är himla lätt att träna hemma också! Tränar hemma ca 1-2 timmar per dag (Stretching mest för min del, men också en del dansteknik) samtidigt som ja ju har de under veckorna. Finns asbra videos på youtube där man kan lära sig, rekommenderar starkt!

Annons:
tiger tok
2016-08-08 07:45
#7

Paracord flätning! T.ex hundhalsband som du senare kan sälja!

Corgitok
2016-08-11 11:35
#8

Gå ut med hundar :D

Leta efter växter i skogen  :D

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Upp till toppen
Annons: