Annons:
Etikettövrigt
Läst 833 ggr
TovaochPoppan
7/26/16, 2:18 PM

En del är idioter..

Jag tänkte bara skriva nått lite snabbt nu. Det var en kille på messenger som började skriva med mig, inget konstigt med det. Sen frågade han efter min snap som jag gav honom. Och han frågade ganska så kränkande frågor osv så jag tog bort och blockade honom. Sen skrev han på messenger och frågade varför jag vart så sur och sen skrev han att han hade gett igen eller hämtats. Jag undrar ju vad han gjort eller om han talar sanning. Samtidigt kan jag inte låta bli att bli rädd ifall han har gjort nått. Vad ska jag göra/inte göra? Tack på förhand!

Mons Lollipop❤️ The one and only

Annons:
[Devya]
7/26/16, 3:03 PM
#1

Jag förstår inte riktigt. Hur skulle han hämnas på dig? Har du skickat nakenbilder eller dylikt till denna människan? Om inte så skulle jag inte bry mig.

TovaochPoppan
7/26/16, 3:57 PM
#2

Nej jag har inte skickat bilder eller nått om mig. Jag antog ju att han bara skrev att han gett igen så att jag skulle bli rädd och det lyckades han med..

Mons Lollipop❤️ The one and only

[Mazamizari]
7/26/16, 4:39 PM
#3

Han kan ju ha lagt ut ditt snap namn på internet, det är det enda förslaget på någon slags "hämnd" som jag kan komma på.

Denna kommentar har tagits bort.
Corgitok
7/26/16, 8:10 PM
#5

Hoppas att han bara ville skrämmas och att han inte är någon sorts hacker. Du behöver nog inte oroa dig. Flera har gjort så mot mig med :p

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

TovaochPoppan
7/29/16, 10:37 PM
#6

Okej, tack för svar gissar också att han bara vill skrämmas. :)

Mons Lollipop❤️ The one and only

Annons:
Upp till toppen
Annons: