Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 667 ggr
[[lodjurvarg]]
2016-07-27 05:52

Mardrömmar- låt mig sov

Snälla hjälp mig med mina mardrömmar. Dom stoppar inte. Dom blir bara värre. Jag vågar inte sova längre. Jag är riktigt riktigt rädd för att sova. Jag får inte mardrömmarna att stoppa. Jag gråter mig själv till sömns för jag är rädd för att sova. Vad ska jag göra? Jag ger snart upp livet… Jag orkar inte med ett liv där jag inte kan få sova ifred. Jag överväger allvarligt självmord…

Annons:
greenseng
2016-07-27 06:15
#1

  #0

  Äter du någon typ av medicin? Vissa mediciner kan ge  mardrömmar.

   Meditationen tar dig varsamt fram... fram mot ett uppvaknande.

Zacinca
2016-07-27 08:26
#2

En sak som jag märkte gjorde skillnad var att jag slutade använda sängen till annat än att sova. Använd din säng bara för att sova (sitt inte och plugga i sängen osv) för då kan man omedvetet associera sängen med stress vilket leder till att man sover dåligt och har mardrömmar. så försök att använda sängen bara för att sova, så blir det nog bättre om ett tag! Lycka till!


Gambino19
2016-07-27 12:14
#3

det här brukar hjälpa mig,om du gör mycket aktiviteter under dagen som gör att du blir jättetrött och bara vill ligga ned.  Vad är det för typ av mardrömmar? om du säger vad det är som du drömmer om,om det är samma sak varje natt.

Corgitok
2016-07-27 12:20
#4

Drömfångare?

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

[[lodjurvarg]]
2016-07-27 17:20
#5

#1 jag äter inga mediciner #2 Jag pluggar ej i sängen eller liknade. Brukar bara sova där. #3 det hjälper inte. Har redan försökt det. Alla mardrömmar är olika. Handlar om allt mellan himmel och jord. #4 tveksamt om det funkar

Corgitok
2016-07-27 21:19
#6

testa vettja!

och ts, det verkar som att du har det jobbigt i livet (det man drömmer brukar handla om hur man mår ibland  också har jag för mig) så kanske prata med BUP eller liknande?

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Annons:
imsuchadiva
2016-07-29 16:57
#7

Prata med din läkare och se om du kan få ut sömntabletter. Finns även receptfria saker som ska hjälpa en att sova. Jag vet tx vissa som tar magnesium innan de ska sova.

Linn Is The New
2016-08-01 18:36
#8

Återupplever du saker som du har upplevt som skrämmande i ditt riktiga liv?

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Upp till toppen
Annons: