Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 8948 ggr
[Natale123]
7/31/16, 9:17 PM

Hur började ni tjejer onanera?

Jag skulle vilja höra hur ni kvinner började onanaera och ungefär hur gamla ni tror att ni var,, inte för att jag är ett 50 årigt pervo utan för att det skulle vara kul att höra. Jag är själv av könet kvinna och när jag började eller försökte första gången tror jag att jag kanske var runt 11 år eller något. Jag kommer ihåg att jag såg på typ julia tidningens sida om "tips för att spraka" och kom på att jag ville prova. Jag började med att typ pulla/smeka klitoris utan att jag kände något vilket jag blev besviken av och sen provade jag att rida några kuddar och efter ett tag kändes det jätte skönt men sluta strax innan orgasmen för att jag var rädd. sedan läste jag att det inte var farligt så jag kom tillslut men jag fattade inte då att det var orgasm riktigt för jag trodde det skulle kännas skönare. Sedan dess har jag fortsatt. klarade att komma när jag pulla ungefär 2 år efter. tack på förhand till er som vill dela med er av era historier.

Annons:
Hoseok
7/31/16, 10:09 PM
#1

Första gången jag onanerade och fick orgasm var jag kanske 6-7 år. Jag visste inte vad det innebar innan jag var runt 11-12.  Jag började väl för att jag märkte att det var skönt och ville fortsätta.

Scorpio97
7/31/16, 10:16 PM
#2

Jag kunde faktiskt ligga och jucka på/mot golvet redan som litet barn. Jag kommer inte ihåg det själv och vet inte hur liten jag var när jag började, men min mamma har berättat att jag gjorde det. Naturligtvis hade jag ingen aning om vad jag höll på med då, jag märkte väl bara att det var skönt och fortsatte med det. Som tur är så tog hon det med ro och sa bara att jag inte skulle göra det framför folk, utan när jag var ensam. Jag är väldigt glad över att hon tog det så lugnt och inte blev arg eller liknande, jag har läst en del skräckhistorier (och jag tror även det kan skada ens sexualitet ordentligt om man får lära sig att onani/sex är något farligt, äckligt eller skamfyllt som liten). 

Sen när jag var runt sju-nio år började jag göra det mer medvetet. Först använde jag kuddar eller liknande, som övergick i att stimulera klitoris med fingrar. Tror jag var runt elva-tolv år innan jag faktiskt lyckades få in ett finger och då krävdes det väldigt mycket förberedelse, haha. Är väl kanske inte så konstigt heller när man är så liten, även om jag kom in i puberteten ganska tidigt. 
Nyfiken som jag var (och fortfarande är) om allt och ingenting, så googlade jag naturligtvis också massa och hittade information om sex, kroppen och onani. Nyfikenheten gjorde även att jag hittade min första sexnovell när jag var elva-tolv år, och porrfilmer några år senare. 

Oavsett ålder har njutningen stegrats till en punkt där det är väldigt skönt, och direkt efter har det inte varit lika skönt längre. Jag antar att det oavsett kan räknas som någon form av orgasm. Däremot är dom ju mycket, mycket starkare nu (18 år gammal) än vad dom var när jag var yngre. Men jag skulle nog säga att jag aldrig inte kunnat få orgasm (vilket jag är väldigt glad över), men att det beror lite på ens definition av orgasm också. Numera kan jag även fortsätta efter en orgasm och få flera på rad, och jag har lärt mig lite fler tekniker och sätt att få starkare orgasmer. När jag var yngre kunde det nästan göra ont om jag försökte fortsätta eller så tappade jag bara lusten totalt efter en orgasm.


//Jessie

[Natale123]
7/31/16, 11:02 PM
#3

#2 så är det för mig nu, d gör typ ont efter

Linn Is The New
7/31/16, 11:05 PM
#4

Vid tolvårs åldern så började jag bli mer intresserad av sex, och hur min kropp fungerade. Jag var dock inte så lärd när det gällde onani, men hade hört talats om det förut. Jag  fattade inte hur man gjorde, och det var inte alls lika skönt som många andra beskrev det. Så då vart jag orolig att jag kanske inte skulle njuta av sex.. Så efter ett tag, så sökte jag om hur man onanerade "rätt". Jag fick mitt  svar om hur man skulle göra, men det tog väl ett tag att lära sig. Sen när jag kom in i den tidiga fjorton års åldern så testade jag igen, och jag vart först väldigt chockad av hur min kropp reagerade med en känsla jag aldrig hade haft förut. Sen den dagen så lärde jag mig hur man kunde få orgasm genom olika metoder som jag hade "letat" fram själv.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Upp till toppen
Annons: